escort balikesir escort bayan eskişehir escort izmit escort bayan tekirdağ escort bayan bursa escort ankara bayan Pendik Escort

En Yeni Dizi Magazin Haberleri

Yayında Olan Diziler

Tüm Günlük Diziler Burda

Güncel Dizi Fragmanları

Ulan İstanbul’un Ferdi’si Kaan Yıldırım ile Çok Özel

Ulan İstanbul dizisinde Ferdi karakterine hayat veren genç oyuncu Kaan Yıldırım bilinmeyenlerini anlattı.

Yaz ekranının fenomen dizisi Ulan İstanbul’un Ferdi’si Kaan Yıldırım’la, İstanbul’u, hayatı ve aşkı RADİKAL gazetesine anlattı.

‘EğlenKaan-Yıldırım-38celi’ dizilerin mumla arandığı beyazcamda yazın tartışmasız yıldızı ‘Ulan İstanbul !’ Yaren’i, Karlos’u, Servet Abi’siyle kendini sonbahara atabilen ender işlerden.

Dizisinin Ferdi’si Kaan Yıldırım’la ‘aziz’likten ‘ulan’ mertebesine gerileyen İstanbul’un hikâyesini ve onun ekrandaki yolculuğunu konuştuk.

Mutfakta nasıl, romantik bir yemek deyince aklına ne geliyor, şimdiki zamanda aşk deyince ne düşünüyor? İşte ekranın çok sevilen ama az bilinen yıldız adayı Kaan Yıldırım’ın hayatından anekdotlar.

Kaan Yıldırım 23Ulan İstanbul fırtınası yaz döneminden sonbahara taştı. Bu başarı ekibi mutlu ediyor mu?

Kaan Yıldırım :Etmez olur mu, dizi çekmek ciddi bir emek işi ve bunun karşılığını almak tabi ki mutluluk verici. Biz başlarken bu işin farklı bir tadı olacağına ve seyircinin de böyle düşünmesi bizi çok sevindirdi.

Dizi kendi içinden birçok fenomen çıkardı. Siz en çok hangi karakteri izlemekten keyif alıyorsunuz?
Kaan Yıldırım :Hepsinden ayrı keyif alıyorum ancak tabi ki Zihni Göktay’ın canlandırdığı Servet karakterini izlemek birçok açıdan farklı bir lüks…

Londra’da Pazarlama eğitimi aldınız sanırım. Oyunculuk macerası nasıl başladı?
Kaan Yıldırım : Kafamın bir yerinde hep duran bir şeydi aslında.. Başka bir sektörde çalışırken hiç mutlu olamadığımı fark ettim. Bunun üzerine oyunculuk üzerine eğitim almaya başladım. Hazır hissettiğim zamanda audition’lara girdim çeşitli projeler için. Kayıp dizisiyle bu süreç başlamış oldu.

Kaan Yıldırım’ın hikâyesinde ön planda olan şehirler hangisi?
Kaan Yıldırım : İstanbul, Londra, Prag.

kaan-yıldırım‘Ulan İstanbul’ ismine bakışınız nasıl?

Kaan Yıldırım : Geçtiğimiz bölümlerde Uğur Polat’ın ağzından eskiden Aziz İstanbul diyorduk şimdi bizi kızdırdığı için ‘Ulan istanbul’ diyoruz dediğini duyduk.
Proje için çok doğru seçilmiş bir isim olduğunu düşünüyorum. Onun dışında gerçek tarafından bakarsak zaten Uğur abi gerekeni söylemiş. Bize onaylamak düşer.

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı olsanız ilk icraatınız ne olurdu ‘Ulan İstanbul’ dememek için?
Kaan Yıldırım : Trafik sorunu için bir şey yapardım demek isterdim, ama Japonlar bile biz çözemeyiz demişler. (Gülüyor)

Elimizin hamuruyla mutfağa doğru gitsek, mutfakla arası nasıl acaba Kaan Yıldırım’ın?
Kaan Yıldırım : Hiç gitmesek daha iyi (gülüyor) Bildiğim en iyi şey menemen yapmak…

Romantik bir akşam yemeği deyince aklınıza ne geliyor?
Kaan Yıldırım : Valla hiçbir şey gelmiyor.. Karşımdakiyle sıkılmadan sohbet edebilmek fazlasıyla yeterli benim için.

İstanbul bir yemeğe benzese peki?
Kaan Yıldırım : Çok net: Türlü

Kaan Yıldırım 15Tekrar diziye dönecek olursak, Zihni Göktay’la aynı seti paylaşmak nasıl bir duygu. Gerçi o genelde pencereden eşlik ediyor size ama.
Kaan Yıldırım : Pencereden de olsa kapıdan da olsa onunla çalışmak büyük şans.. Canlı izlediğimiz her sahnenin ardından alkışlamak geliyor içimizden ve zaten alkışlıyoruz. İyi ki var…

Ferdi karakteriyle aranız nasıl? Size benzeyen yönleri var mı? Epey bir hayranlık ve beğeni mesajı okudum sizle ilgili gülümsemenize de özel bir parantez açılıyor Bu beğenilme mevzusuyla aranız nasıl?
Kaan Yıldırım :Ben Ferdi karakterini çok sevdim, kendimle hiç kıyas etmedim ama elbet benzeyen ve benzemeyen yönleri vardır. Ben gerçekte daha dışa dönük, daha konuşkan biriyim. Ferdi daha ağır biri. Gerektiğinde o kadar sert olabilmesine rağmen, yeri geldiğinde şiir yazacak kadar duygusal bir yapıya sahip. Ben kendimi şiir yazarken hayal edemiyorum bile. Beğenip beğenilmemeye kafa yormak yerine işimi en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum ve kafamı oyunculuk zerine yormaya yoğunlaştırıyorum.

Huzur’un İstanbul’dan uzak bir sahil kasabasında bulunan bir şey olduğuna inanıyor musunuz?
Kaan Yıldırım :Sahil kasabası üç gün huzur verir ama İstanbul’a alışmış birine asla uzun vadede huzur veremez diye düşünüyorum.. İnsan huzuru her yerde bulabilir yeter ki bulmak istesin.

Kaan Yıldırım 16Fatih Sultan Mehmet İstanbul’a gelse en çok neye şaşırırdı sizce?
Kaan Yıldırım :Kalabalığa…

İstanbul’da bir semt seçmenizi istesem, hangisini tercih edersiniz?
Kaan Yıldırım :Her semtin kendine has özellikleri var, ben hiçbir yere çok bağlanamıyorum, bugün başka bir yer söylerim yarın başka… Ondan net bir cevabım yok.

Futbolla ilgiliniz var mı? İstanbul’u hangi renkleri size daha cazip geliyor?
Kaan Yıldırım :  Sarı ve lacivert.

Biz izlerken keyif alıyoruz, çekimler nasıl geçiyor? Aklınızda kalan çekimi eğlenceli bir sahne var mı?
Kaan Yıldırım :  Abartmak istemiyorum ama nerdeyse biz her çektiğimiz sahnede eğleniyoruz, hem işin yapısı hem de ekiptekilerin yapısı ve birbiriyle aynı frekansta olması bunda büyük etken..

Diziye ve size hayran olanlar İstanbul’un nerelerinde vakit geçirseler sizi görme imkânları olur?
Kaan Yıldırım : Evlerinde televizyon başında (gülüyor) ben biraz evcimen biriyim, bu aralar çok yoğun çalıştığımız için boş kalan zamanımın çoğunu evde geçiriyorum.

‘İlk aşk’ deyince aklınıza ne geliyor?
Kaan Yıldırım : Bir çift mavi göz.

Şimdiki zamanda aşk deyince?
Kaan Yıldırım : Sabun köpüğü.

Yüz yıl sonra biri, bir yerde sizi anlatan bir kitabın kapağını aralasa, giriş cümlesinde ne yazsın isterdiniz?
Kaan Yıldırım : Aklınız biraz karışacak…

loading...

loading...


Yorumlar
tekirdag escort ankara escort escort samsun escort bursa mugla escort

Yazıya 2 yorum yapılmış.

melis 19 Ekim 2014

Kaan abi super bi insan cok seviyorum seni iyiki varsin canimsin twitterda 12Eylul Mucizesi takip etsen @ulanist_sehrbn :):)

esra 06 Ocak 2015

kaan abi süpersin hayranınımm

film izle güvenilir casino siteleri bahis siteleri iddaa siteleri Sayfa da93 sorgu var. 8,017 saniyede yüklendi.