Son Dakika
25 Ekim 2014 Cumartesi

Demet Özdemir Resimleri – Sana Bir Sır Vereceğim Aylin

Fox Tv’nin fantastik dizisi “Sana Bir Sır Vereceğim” dizisinde Aylin karakterine hayat veren Demet Özdemir’in resimlerini sizlerle paylaşıyoruz.

05 Temmuz 2013 Cuma, 13:40
Demet Özdemir Resimleri 00017

 

Etiketler

22 Yorum

  1. pembegül

    08 Ağustos 2014 at 21:37

    demeti cok seviyorum cok tatlı

  2. azra

    03 Ağustos 2014 at 00:25

    Aynen demet Süpersin ve sana hayranım seni çok seviyorum

  3. AYGUL FB_LI

    21 Temmuz 2014 at 10:33

    seni coook ama cook seviyoruz

  4. aytil

    08 Temmuz 2014 at 14:20

    Ekin Koç ve Demet Özdemir çok yakışıyolar.

  5. aytil awki

    01 Temmuz 2014 at 08:34

    aytil super awiklar onlara bayiliyorum ama artik dizi bittti ve hepisi parcalandi bawka dizi lere cekildiler mesala aylin kurt seyit ve wuraya ekin sinem kolbayla cekilecek diyiolar ama hayla bi sonuc yokkkkkkkkkkkkkkk

  6. demet

    10 Mart 2014 at 15:51

    ya slm yuh okadar guzel dizini bitirdiler ya aytil ve demet ve ekini unutmayaraqb onlari hep sevecem

  7. hoserli murat

    24 Şubat 2014 at 17:32

    bence bu filimin devam etmeli

  8. hoserli murat

    24 Şubat 2014 at 17:30

    ben demet özdemiri çok seviyorum ona aşığım

  9. zehra

    19 Şubat 2014 at 09:28

    bence gerçek hayatta ki eminimki ekin kooçla demet özdemir birlikte olsaydı tek dileğim bu

  10. cansu iskender

    30 Ocak 2014 at 23:35

    Demet abla seni cok seviyorum keske dizi bitmese <3

  11. selen

    29 Ocak 2014 at 15:22

    sizi seviyorum sizi hiç unutmuycam hep fotoraflarınıza bakıp sizinle konuşucam

  12. lale

    20 Ocak 2014 at 20:24

    yaaaaaa demet ozdemirin sevgilisi kim yaaa bilmek isdiyorum caski hayatdaki sevgilisi ekin olsa

  13. aydan rehimli

    20 Aralık 2013 at 21:36

    cok uzuldum sana bir sir verecegimin 23 bolumunde aylin tilki olucek onlarin hayraniydim her zaman bakiyordun amma buyuk abi sagaldi ben bundan sonra filmi bilmiyorum belki izlerim belki yok oyun bitdi

  14. VEFA

    12 Aralık 2013 at 17:31

    AYLIN ABLA BEN SENI COOOOK SEVIYORUM HATTA BENI TANIY01ORSUN TLKI ABIYLESIZ BIR GORMUSDUM.SIZINLE FOTOGRAF CEKDIRMISDIM.BEN BAKUDE YASIYORUM

    • aydan aylin ve tilki

      29 Aralık 2013 at 12:24

      salam vefa necesen menem aydan bextin var aylinle sekilcekdirmisen besazerbaycanda cekdirmisen yoxsa turkiyede sagol

  15. aydan

    02 Kasım 2013 at 18:39

    demet abla ben senin hayrninim bakuda yasiyorum hic bir zman dizinii kacirmiyorum ekin koc su burcu yazgi cosqun esra ronabarve demet abla sizi seviyorum

  16. ebru

    27 Ekim 2013 at 21:51

    aylin ile tilki çok yakışıyorlar ikisinin de hayranıyım

    • dilara

      27 Ekim 2013 at 21:55

      evet gerçekten çok yakışıyorlar sizi çok seviyorum aylin ve tilki

  17. fener xesddessi

    28 Eylül 2013 at 19:47

    Aylin cokkkk guzel ve ekin kocla yakisiyo supperrrr

  18. asghar

    16 Eylül 2013 at 20:21

    merhaba
    ben Irandan bu filmi izliyorom
    yazi lari iyi yazamiyorom ve iyi konosamiyorom(yazima golme)
    senin hayraninim ‘bilar sizi cok seviyoroz
    ایران(تبریز)1392.6.25

  19. rtfg

    12 Eylül 2013 at 17:27

    seviyorum aylini coooooooooooooooook guzel qiz

  20. Ulker

    21 Ağustos 2013 at 10:34

    Demet cooook guzelsin seni cok seviyorum keske bende senin gibi guzel olsam

Yorum yazın...

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>