Bugün Hangi Dizi veya Programı İzleyeceksiniz? (25 Eylül 2016 Pazar)

24 Eylül 2016 Cumartesi Reytingleri (TNS)

“Cesur Yürek” Ekim’de Show TV’de!

Gökçe Kılınçer’den Dorock Xl Sahnesinde Unutulmaz Konser

Ekin Koç Hayranları Oyuncuyu TT Yaptı

Dizi Magazin 29 Temmuz 2013
2.134 views

Ekin Koç 00004Fox TV’nin yeni dizisi “Sana Bir Sır Vereceğim” dizisinin Tilki’si Ekin Koç çok kısa bir sürede ciddi bir hayran kitlesi elde etti. Sosyal medyada adından sıkça söz ettiren genç Oyuncu Ekin Koç için sayısız çalışmalar yapıldı. Şimdi de #SeniSeviyoruzEkinKoc tag’ı ile tt olan Ekin Koç’u Hayranları yeni neslin en beğendiği oyunuclar arasına sokmayı başardı.

 

loading...


Yorumlar
  • FURKAN

    ben EKİN KOÇu çok seviyorum onun için ölürüm tabii DEMET ÖZDEMİR için de nolur bişey söyleyin EKİN ve dilanın sevgili olmadığını biz AYTİL ciyiz EKİN KOÇ nolur dilayı DEMET i seç YALVARIRIMMMMMMMMMMM

  • eda

    Ben oyunculuk egitimim var okula ozel hoca geliyo demetle konusamadim ama telefon numarasi var aradim kuzeni cikti oyuncu olmak guzel ama televizyon oyuncusu olmanin zorluklarina var canlarim

  • aydan aylin ve tilki

    tilkinin hayraninim bu dizid oynamak istiyorum demet ozdemir ekin koc ve basqa oyunclarla tanismaqistiyorum

  • nisa

    arkadaslar sandığımız gibi ekin ile dila sevgili değil.öpüşme fotosu eskiye aitmiş.ekin kocun röpörtajdada söylediği gibi sevgilisi ünlü biri değil…

  • kübra

    aylin sana katılıyorum ekin abi burayı okuyosan dediklerimizi ciddi al demet abladyı seç dşla hiç güzel deyil

  • aylin

    DILA DANISMAM EKININ TIPI DIYIL .YANI UMARIM .EKIN KOC YALVARIIM DEMET ABLAI SEC HER KES BUNU ISTIYOO.DEMET ABLANIN NERESI KOTU KI. TATLI GUZEL,BI KIZ

  • Mehin

    Ben buuu diziye asigim.Ekin Koçuda çok seviyorum

  • tilki

    diziyi okadar cok sevıyorum kı bılemezsınız dızı bıttıgı zaman keske yenıden baslasa dıyorum taaaa haftayı beklemek cok zor yaa ben bu dızıye asıgım… 3>

  • gamze çinan

    ya bende budiziye oyuncu olarak girmek istiyorum ve ekin koç demet özdemirle tanışmak istiyorum
    ,

  • Aylin

    ben bu diziyi cok sevdim’de ama ben azeriyim azerbaycanda oluyorum bende bu dizide oyuncu olmak istiyorum

    • cemile

      bende

      • edanur

        bende oynamak istiyorum

        • edanur

          güzel bi filmm bende arkadaş olmak istiyorum

  • sema

    hemde oyuncu olarak girmek istiyorum. :(((( 🙁 :(((

  • sema

    ya ben bu diziye üye olarak girmek istiyorum .oyuncularla konuşmak arkadaş olmak istiyorum…

    • tilki

      Oyunculuk eğitmin varmı ? daha önce bir dizide Oynadın mı ? 🙂

    • ecem

      kim istemez ki

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect. Sayfa da99 sorgu var. 0,486 saniyede yüklendi.