escort balikesir escort bayan eskişehir escort izmit escort bayan tekirdağ escort bayan bursa escort ankara bayan

En Yeni Dizi Magazin Haberleri

Yayında Olan Diziler

Tüm Günlük Diziler Burda

Güncel Dizi Fragmanları

Anket ve Video : Kuzey Kimi Seçmeli? Zeynep mi yoksa Cemre mi?

İşte o Kuzey Güney’in dün gece ki Kareoke sahnesi

İmkansız Aşk temalı Kuzey Güney bölümününde bir sahne vardı ki, izleyenleri derinden etkiledi. Kanal D bölümü #imkansizask olarak sosyal medyada tanıttı. Dizinin ilk dakikalarında, o denli yoğun bir hareket vardı ki, “milletin aklına aşk nereden gelecek?” diye düşünmedik değil. Bölüm ilerlerken, Cemre’nin açık ve net isteklerine, Kuzey o denli acı bir cevap verdi ki, “evet bu gerçekten imkanısz bir aşk “dedirtti.

 

Peki Sizce Kuzey Kimi Seçmeli? Zeynep mi yoksa Cemre mi?

[polldaddy poll=6041639]

loading...

loading...


Yorumlar
tekirdag escort ankara escort escort samsun escort bursa mugla escort

Yazıya 80 yorum yapılmış.

selennaz 15 Mart 2012

tabiki zeynep kuzeyle birbirlerine çok yakışıyorlar…cemreyi hiç sevmiyorum çok yapmacık ve itici geliyor bana…

sedef 15 Mart 2012

Bu Cemrenin burda ne işi var anlamadımki zaten. Ali pek bi destekliyor onu bence onunla olsun onun yanına belki !!!!!!!!!!!! yakışır.

nil 15 Mart 2012

kuzey zeynep aşkı istiyoruz ama kuzey cemreye aşık gibi davranıyor ve onu unutmak için zeynepi kullanıyor olmadı delikanlı kuzeye yakışmadı.eğer cemreyi seviylorsun zeynepimizi kullanmasın.hem bu senirst daha 4 bölüm önce kuzeye:o kız benim şansımdı dedirti.şimdi bu cemre merakı ne ya..eğer cemreye acımaz mız için yapıyorsa olmaz olmuyor cemeriy sevmiyoruz

Eda ela oyku lale yagmur melike melis begum belcim beren bihter hayal hazal ipek inci irmak leylifer muge leyla ozge ozgu 15 Mart 2012

Kuzey ve Cemre olsun
neden diyorsaniz zeynep aninda geldi kuzey hemen zeynebe asik oldu boyle birsey hic olmaz
cunku kuzey cemreyi seviyodu zeynebi gorunce kararini degistirdi.
ama dizinin sonlarinda kuzey kesin cemreyle olur!!!!!!!!!!!!!!!:):):)

RABİa 15 Mart 2012

kuzey cemreyi sevdiği halde cemrenin gözünün önünde zeynepi öpmesi çok kötüydü cemre çok tatlı erkek gibi kız kuzey artık cemreden uzak dursun üzmesin onu

sedef 16 Mart 2012

Şu dizilere oyuncuları düzgün seçin ne olur ya şu Cemre Kuzeyin yanına yakışıyormu allah aşkına bi de hala aşık gösteriyorlar sinirden izlemek istemiyorum valla

Yagmur Eda-Ela 16 Mart 2012

Cemre ve Kuzey

Zeynep neden diziye girdiyse

azra 17 Mart 2012

Zeynep & Kuzey.
Birbirlerine ne kadar çok yakışıyorlar baksanıza bi. Cemre çok itici,hiç yakışmıyorlar ve bence haketmiyor Kuzey’i. Ayrıca Cemre’yle olması birçok sorunu da beraberinde getirir. Ama Zeynep hem güzel,hem akıllı , hem de Kuzey’i hakediyor. Bu videoda Cemre’yi seviyor ama Güney’in dedikleri yüzünden Zeynep’e öyle davrandı gibi geldi ama Zeynep’İ seviyor bence.

Eda ela oyku lale yagmur melike melis begum belcim beren bihter hayal hazal ipek inci irmak leylifer muge leyla ozge ozgu 17 Mart 2012

cemre kuzey birlikte olsun

zeynep ve simay defolsun gitsinler!!!!!!!

Eda ela oyku lale yagmur melike melis begum belcim beren bihter hayal hazal ipek inci irmak leylifer muge leyla ozge ozgu 20 Mart 2012

Cemre Kuzeyyyyyyyyyyyyyyyy

Pelin 07 Nisan 2012

CEMRE KUZEY, BASKA GERCEK ASK YOK

Esen 13 Nisan 2012

Elbette Cemre! JEMS! Zeynepte kimmis. Sinsi sansar. Cok temiz kalpli aman aman kalbi ace ile yikandi zeynep kizimizin. Cok temiz kalpli diye bu cadiyi basimiza cikardilar. Zeynep Cemre’nin oldugu yerde ancak figuran olabilir. Cemre her sekilde zeynebe galip gelir. Zeynep 10 kilo makyaj ile dolasirken Cemre’nin bu tur kimyasallara asla gereksinimi yok. Kiz dogal guzel. Masallahi var. Cemre Kuzey aski gumbur gumbur geliyor!

nurcan 13 Nisan 2012

KUZEY ZEYNEP AŞKI CEMRE YLE GÜNEY YADA ALİ OLSUN CEMRE KUZEYDEN UZAK OLSUN CEMRE SİNSİ

hazan 13 Nisan 2012

bu oylamada bir haftadır şike var cemre diyenler 30 dan yukarı çıkamıyordu ne hikmetse anketin sonuna doğru cemreler çoğalıyor çok komik türkiye genelinde hiçkimse abisinin sevdiği kokladığı kızı almaz abisyle bornozla gördüğü kıza bakmaz bile kuzey o kadar aşağılık biri mi öyle olursa da izleyiciler haddini bildirir zeynep sinsi cemrenin yalanlarını itiraf etmesini bekliyor onun gibi davranarak.

zeynep 13 Nisan 2012

tabiki de zeynep’i seçmeli !…kuzey’in kendisini gerçekten seven insanlara ihtiyacı var..!…2 gün önce abisi 2 gün sonra kendisini seven,sürekli gelgitler yaşayan,sevdiine kendisi bile inanmadıı halde sevdiine çevresindekileri inandırmaya çalışan birine ihtiyacı yok !…
ayrıca bu cemre ne gereksiz bir karakter abicim !..çok mu aradılar acaba ??? 🙂
her zaman KUZEYNEP aşkı arkasındayız ve biliyoruz ki herşey istedigimiz gibi olacak…çünkü başka yolu yok :)))

KUZEYNEP <3

Eda ela oyku lale yagmur melike melis begum belcim beren bihter hayal hazal ipek inci irmak leylifer muge leyla ozge ozgu 13 Nisan 2012

cemre kuzey bukadar arkadaslar

melisa.abbasova 13 Nisan 2012

Kuzey-Cemre.Onlar beraber olduqlarinda reyting yukseliyor.

hazan 13 Nisan 2012

cemre hiç sevilmiyor o kuzeye döndü rentingler düştü zeynep gelince diziye reytingler yükselmeye başladı tekrar dikkatli inceleyin reytingleri bende yüzlerce isim sayabilirim zeynep diyen hatta çok daha fazla..:))))

serpil 16 Nisan 2012

Hadi Sende bu alana yorum yazkuzey ve güneyi sirf cemre yüzünden izlemiyorum kivanca yazik ettiler hic yanina yakismiyor hemde hic soguk nevale hayatimda hic bukadar soguk ve negatif bi oyuncu görmedim cok aradilarmi bu kizi yaaa yazik ettiler diziye zeynep girdi oh düzelir dedim ama nerde cemreyi dahada bi ön plana cikardilar hepten sinir oldum bu cemre kesin torpilli yoksa kivancin yanina bile yaklasamazdi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zeynep1 21 Nisan 2012

serpil bence de.Ben de cemre var diye izlemiyordum ama zeynebi gormek icin bakiyorum bazen.cemre cikinca oteki kanallara geciyorum.nedense ben de cok itici buluyorum cemreyi.

Eda ela oyku lale yagmur melike melis begum belcim beren bihter hayal hazal ipek inci irmak leylifer muge leyla ozge ozgu 17 Nisan 2012

kuzey ile cemre den baska birisi olamaz

zeynep 17 Nisan 2012

şaka mı yapıyosunuz yaaaa ??cemre için hiç kimse oturupta o diziyi ayıla bayıla izlemez !..çünkü o karakterde bu kapasite yok..o karakter ne bakışıyla,ne duruşuyla ne de yaşadıgını sandıgı sahte aşkıyla insanları ekrana kilitleyemez !…neden farkına varmamak için ugraşıyorsunuz??? zeynep diziye geldiginden beri kuzeynep diyenlerin sayısı himalaya daglarını aştı 🙂 boşuna yırtmayın kendinizi kuzey-cemre diye !…cemre bugün kuzey’i sever..yarın kuzey’in kardeşi çıksa oonu sever !..midesi ne kadar geniş insanlarsınız yaaa !..çarpık ilişkiler ne kadar çok hoşunuza gidiyor…ama at gözlükleriyle bakmayı,bagnazlık yapmayı bırakın !..çünkü gerçek hayatta insanlar kardeşlerinin eşlerinin yanına oturmaya dahi utanıyorlar !…çünkü ar-namus kavramı var Türkiye’de…bu geleneklerden,göreneklerden kopmaya,çarpık ilişkileri matah görmeye ne kadar meraklıymışsınız yaaa !..ah büyüklerimiz yaşasalardıda yeni nesil nerelere gidiyordu bir görselerdi !…gerçek hayata dönün !…kuzeynep 🙂

yasemin 18 Nisan 2012

tabiki cemre ve kuzey..

seda 19 Nisan 2012

kuzey ve zeynebin olmasını isteyen arkadaşlara inanamıyorum.o fitne kaşar yalancı kızın neresini beğeniyosunuzda kuzeye yakıstırıyosunuz? tamam cemre kuzeyin abisiyle nisanlıydı ama zeynebin dün geceki bölümünde yaptıgı gibi gidip birliktemi oldu? güney kapısına geldi mersinde oteldeyken haddini bildirdi cünkü namus kavramı var cemrede..zeynep kaşarının yapıtıgı gibi yeni tanıdıgı adamın dudaklarına yapısmıyo.zeynepten nefret ediyorum.dünki bölümde baktıki kuzey ve cemre arasında biseyler var sırf kuzeyi etkileyip baglamak için birlikte olmayı teklif etti..simdi namus kavramı diyip cemreyi kötüleyenlere soruyorum zeynebin neresi namuslu hemen gidip altına yatıyo..serefsiz bi kız o..

seda 19 Nisan 2012

biraz önceki yorumun formdan neden silindi anlamadım ama ben bi kere daha söylüyorum cemre–kuzey olacak en azından cemre namuslu bir kız..öbürü o… teki birlikte olmayı teklif etti yazıklar olsun zeynebi destekleyenlere inanamıyorum herkesin bu kadar kör olduguna

Zeynep1 21 Nisan 2012

cemre cok namuslu kiz gercekten kzy kabul etseydi ustune atliycakti.o kadar saf ve masum kiz ki kuzeyi kiskandirmak icin barisla aralarinda bi sey varmis gibi yapicak.sonrada barisa yanasacak.namuslu kiz gercekten.bi de cok dogal naturel guzel o kadar naturelki.

hazan 19 Nisan 2012

cemreye namuslu kız diyenlere üzülüyorum namus kavramı nedir acaba onlara göre abisiyle kaldığı yerde bornozla dolaşan ve abisiyle birlikteyken kuzeyi öpen kimdi ya gidin namus kavramınızı başka yerlerde kullanın ben diziyi baştan izliyorum ve cemrenin ne olduğunu çok işyi biliyorum güney ona dese şimdi hadi gel ona bile gider zeynep bilerek yapıyor evet onlarda zeyneple oynamasaydı o yalnız bir itiraf bekliyor cemreden veya kuzeyden hem kuzey istemediği hiçbirşeyi yapmaz…

zeynep 19 Nisan 2012

namusu neye göre belirliyorsunuz ya da zeynep’in neyini gördünüzde namussuz oldu??kuzey’i sevmesi mi namussuzluk..o zaman kusura bakmayın cemre zeynep’ten hayli hayli namussuz..çünkü önce güney’i sevdi sonra KARDEŞİ kuzey’i sevdi..dua edin ki cemre ve simay gibi namussuz karakterlerin yanında zeynep gibi temiz bir karakter var…böylelikle insanların içleri kararmış ar-namus kavramı kalmamamış demiyoruz !…haklısınız cemre daldan dala atlamıyor !…çünkü kuzey’de güney’de aynı dalın meyvesi 🙂 bir kez daha anladım ki sizler gerçekten midesi çok geniş insanlarsınız !…ayrıca eger ki cemre’nin annesi sürekli cemre’yi sıkıştırmasaydı şuan güney’den hamile dahi kalmış olabilirdi…haaaa şuda var !…kuzey eger ki zeynep’le degil cemre’yle birlikte olsaydı ne olurdu??? ayyy aşıklar ve birlikte oldular…sonunda kavuştular olurdu ….saçmalık !..kuzey zeynep’e ne kadar yasaksa cemre’ye de o kadar yasak !..hatta cemre’ye kat be kat yasak !…çünkü kabul etmesenizde cemre güney’in eski nişanlısı …ve ne gariptir güney cemrenin ilk aşkı !…eger dediginiz gibi ilk aşk eskimez ve eksilmezse boşuna kendinizi yırtmayın !…çünkü güneyde cemre için eskimez ve eksilmez !….

Zeynep1 19 Nisan 2012

100% haklisiniz.Insanlar her seyi nasil da kendilerine gore yorumluyorlar.Ayni durumda Zeynep olsaydi bu ona kimbilir neler soylerlerdi.

seda 20 Nisan 2012

peki şunu anlamıyorum.normal hayatta bi kız yeni tanıdıgı erkegin üstüne atlasa ikidebir öpmeye calıssa evli oldugunu bildiği halde sen buna ne dersin nasıl hitap edersin bu bayana..lütfen gercekçi ol zeynebi filmdeki karakteriyle degerlendir merve haliyle degil.cemre öylemi yaptı peki sevdiği halde içine atıyo herseyi zeynep gibi atlamıyo kuzeyin üstüne..midesi geniş lafına gelince insanın içinde bi ask yasaması ve buna üzülmesimi midesi genişlik yeni tanıdıgı erkege kur yapıp kadınlıgını kullanmayı onaylamakmı midesi genişlik?? sorarım sana??? insanların fikirleri ve duyguları degişebilir cemreyi elestirenler aynı sey sizinde basınıza gelebilir bence bu kadar acımasız olmayın…

zeynep 20 Nisan 2012

burada hepimiz zeynep karakterine yorum yapıyoruz…hiç kimsenin mesajında da merve adının geçtigini duymadım zaten…ben yazdıklarımı tamamen perspektif bir biçimde yazmaya çalışıyorum !…günümüz dizilerinde “lan”kelimesi küfür sayılıp bipleniyor ama insanların birlikte olmaları alenen ortaya seriliyor ve sizler bunu izleyip daha sonra namussuzluk diyorsunuz…bu çelişkinin nedeni neden ??? eger bu kadar namussuzluga karşısınız ve Türk aile yapısına uygun bir aile yapınız var o zaman böyle sahneleri izlemeyeceksiniz..izliyorsunuz o zaman adını namussuzluk koymayacaksınız…bilmem nerenin bagrından kopup gelmiş bir genç kıza sorun..öpüştün mü lafını dursun sevgilin var mı lafında dahi kıpkırmızı olur .neden ??işte bu insanlarda ar-namus kavramı var…işte bu insanlar böyle sahneleri görünce kanal degiştiren insanlar…ayrıca ben bu olacaklar kimsenin başına gelmez demedim..sizlerin zeynep’i ahır ithamlarla yıkmaya çalışmanıza karşılık yazdım !..zeynep suçsuz demiyorum..ama dedigim gibi sadece bir erkekle birlikte olmak degil,eşinden başka kişinin dudaklarından öpmek,elinin tutmak hadi bunları geçtim gözlerinin içine bakmak dahi namuzssuzluktur !…eger ki zeynep’i böyle nitelendiriyorsanız…kusura bakmayın ama cemre’de namussuzdur…hemde zeynepten daha fazla..çünkü zeynep diziye geldi kuzey’i sevdi…birlikte oldu…ama cemre güney’i sevdi,olmadı barışa’a döndü,ondan da iş çıkmayınca kuzeye..hemde kardeş olan kuzeye…gelenekleriniz,görenekleriniz bu kadar önemli ve bu denli sahip çıktıgınızı savunuyorsunuz o zaman insanların eşleri ölünce,eşlerinin kardeşleriyle evlenmemek için ne mücadeler verdiginide bilirsiniz !..insanlar sırf bu yüzden intihar ederken benim cemre’yi dogal karşılayıp pohpolamamı nasıl beklersiniz???ever karşıyım..çünkü dizilerde,enişt balsız vb.ilişkiler matah gösterilmeye devam ettigi sürece insanlarda böyle şeylere özenip ölmeye devam edecek…zeynep’i yine dogal karşılayabilirim ama cemre her daim suçludur gözümde !…yaptıgıda kendini bilmezlikten başka hiçbirşey degildir…

seda 25 Nisan 2012

sen ne dersen de cemre cok namuslu ve cemre ve kuzey aşkı yaşanacak..bu böyle

ayten680 28 Nisan 2012

Kuzey Cemre aski olmali! bu dizinin tek gercek masum aski kuzey cemre! zeynep cok ucuz basit yapiskan bir kiz! ve artik onun saheleri izlemeye tahammulum yokkkk!!!! KUZEY CEMRE! ZEYNEP GO HOMe!

hulya 20 Nisan 2012

Hadi Sende bu alana yorum yaztamam zeynep kuzeyi seviyor olabilir ama neden laflariylan cemreyi uzuyor .kötu bir kiz ve rolunu cemre kadar guzel oynamiyor ki cemrenin ilk film rolu bence cemreye yazik

hazan 20 Nisan 2012

ne demek laflarıyla cemreyi üzüyor zeynep açık ve net bir şekilde sormadı mı cemreye kuzeye karşı neler hisettiğini cemre demedi mi yok birşey diye şimdi zeynep biliyor ve ondan duymak istiyor buna da hakkı var deyil miabisiyle nişanlı ol kuzeyi öp oh ne ala namuslu cemre…herdaim zeynep….

Eda ela oyku lale yagmur melike melis begum belcim beren bihter hayal hazal ipek inci irmak leylifer muge leyla ozge ozgu 21 Nisan 2012

Cemre kuzey

nil 23 Nisan 2012

valla bu dizi de namususz biri varsa cemredir lann 4 yıl güneyle çık sonra ondan şutlan kuzeye yavşa yok canım hata zeynep gelene kadar hiç bir şey değildi ne oldu kuzeyin gerçekten zeynepe aşık olabilceğini anladı bari bunu elimden kaçırmayayım dedi.cemreden nefret ediyorum 2 kardeşin hayatını mahvetti.

Eda ela oyku lale yagmur melike melis begum belcim beren bihter hayal hazal ipek inci irmak leylifer muge leyla ozge ozgu 23 Nisan 2012

Kuzeycemre sizi cok seviyorum zaten kuzey guneyin finalinde cemre ve kuzey birlikte olacak oyuzden pek birsey demiyorum zeyneple tadini cikarsin ama sonunda kuzey cemre FORE EVERRR!!!!!!

Eda ela oyku lale yagmur melike melis begum belcim beren bihter hayal hazal ipek inci irmak leylifer muge leyla ozge ozgu 23 Nisan 2012

Kuzey ve cemre sonunda birlikte olacaklar arkadaslar
ben oyuzden pek birsey soylemiyorum kuzey zeneple birazcik tadini cikarsin daha sonra finalde birlikte olacaklar!!!!!!!!!!!!!!!

nil 24 Nisan 2012

kuzey güneyin orjinalini bilmeyenlere duyurum

kuzey zeynep finalde evleniiyolar böylede bitiyor

Pembe 25 Nisan 2012

Cemreeee kuzeyyy gercek askkkk

emir feriha 25 Nisan 2012

zeynebeeeeee

aynur 25 Nisan 2012

tabii ki cemre,cunki kuzey ona asik zeynepe degil.shimdi zeynep cemre 2side asik ama kuzey cemreye asiksa cemre diyorum

Melisa.Abbasova 25 Nisan 2012

Cemre,cemre,bir daha Cemre.Ama kizlardan en guzeli Simay.Anketa gore Cemre-Kuzey….

banotabascota1990@yahoo.com 25 Nisan 2012

zeynepe

hulya 26 Nisan 2012

cemreeeee

hulya 26 Nisan 2012

burakin ne guzel gamzesi var yakisiklida bence cemre buraklan ciksin kuzey nasil kcemreyi uzdu,burak daha iyi yakisir cemreme

Eda ela oyku lale yagmur melike melis begum belcim beren bihter hayal hazal ipek inci irmak leylifer muge leyla ozge ozgu 27 Nisan 2012

tabiikideeeee CEMRE KUZEY forever

hazan 28 Nisan 2012

oylama şikeye kurban gidiyor kesinlikle araştırılsın birkaç günde nazı cemre bu kadar oy alabiliyor soru işareti ben başından beri oylamayı takip ediyorum kesinlikle şike var…

lal 28 Nisan 2012

bazılarının namus anlayışı ne kadar çarpık.zeynep ne yapmış ki.kuzey’i sevmiş.asıl üç kağıtçı cemre.önce güneyle o olmayınca kuzey ile.geçmişte hırsızlık yapması,özenti hayatı unutuldu galiba.

kıvanç tatlıtuğ müptelası 29 Nisan 2012

bı arkadaş demıs zeynep cemreden daha namuslu neresı namuslu yaa kuzey yapmayalım demesıne rağmen zorla yaptı kuzeyle bu kadar yılışık bı kız olmaz heralde nerede onun kadınlık gururu ben bıle utandım yaa kuzey cemreyi seviyor anlayın artık!

Eda ela oyku lale yagmur melike melis begum belcim beren bihter hayal hazal ipek inci irmak leylifer muge leyla ozge ozgu 03 Mayıs 2012

Arkadaslar cemre ve kuzeyin birlikte olmasini isteyenleri cok seviyorum sizlerede tesekkurler de diliyorum
KUZEY VE CEMRE SONUNDA BIRLIKTE OLACAKLAR BUNU SUANDAN BILE BILIYORUM
BAZILERI DIYOR KI zeyneple OLACAK DIYE AMA BU DOGRU DEGIL HEPSI YANLIS ANLIYOR GORMUYORMUSUNUZ KUZEY ANCAK CEMREYI DUSUNUYOR SORMUYORUM KI FINALDE NE OLACAK DIYE HAHAHAHAHAHA cok komik zeyneple kuzeyin birlikte olmasini isteyenler siz cok uzuleceksiniz
ama finalde cemre ve kuzey birlikte olacaklar simdiden size sir verdim.. baska arkadalarada sagolun KUZEY CEMRE FOREVERRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oyku lale 07 Mayıs 2012

cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

hulya 07 Mayıs 2012

bencede cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

hulya 07 Mayıs 2012

ankette hile var cogu yorumlar cemreci ama anket fare suratli zeynodan yana galiba

seda 08 Mayıs 2012

bencede ankette bi bozukluk var herkes cemreci ama anket zeynep diyo..kuzey cemreyi gerçekten sewiyo ve bu böyle kalıcak cemre ne eksilecek ne eskiyecek..zeyneple olabilir kuzey ama hayatı boyunca cemre içinde kalıcak..tıpkı cemrenin kalacagı gibi..kuzey cemre gerçek aşk:)

ayten 08 Mayıs 2012

cemre diyenlerin hepsi aynı olmasın sakın bizler boş laf üretmiyoruz zeynep diyporuz o kadar zaten cemre yeterli olsaydı zeynep gelemzdi akıl var mantık var

seda 09 Mayıs 2012

ne tesadüf bende zeynep diyenlerin hepsinin aynı kişi olduğunu düşünüyodum:):) olaya aksiyon katmak için zeynebi soktular diziye..yani zeynep çerez niyetine gidiyo:) esas kız cemre bu kabul etsenizde böyle etmesenizde..resmi sitelerinde bile cemrenin fotosu var kuzey ve güneyin yanında..daha sıkılmadınızmı boş boş safsata yapmaktann..sadece gülüyorum

yeşim zeynep 09 Mayıs 2012

zeynebi çook seviyorum.bide ayrıca zeynebin fanları bitmez onu herkez çoooook seviyor

ayten 10 Mayıs 2012

ne tesadüftür ki bende cemre diyenlere gülüyorum cemrenin resmi var çünkü onunla başladı yeterli olmayınca zeynep geldi bunu gazeteler bile yazdı sizler nerede yaşıyorsunuz heryerde yazdı cemrenin yeterli olmadığı ayrıca ayşegül olarak oynamıştı merve orada bile sinem kobaldan daha çok sevildi bu oylamadan zeynep birinci çıkmazsa zaten şike var demektir cemreyi ilk izleyenler ne kadar pasif olduğunu görüyorlar zaten.

gamze 10 Mayıs 2012

b ence cemre zeynep nerden çıktı kız ne kadar CI ÇEKİYO KUZEYDE NE İSTEDİĞİNİ BİLMİYO bence cemre olmalı

Melike 11 Mayıs 2012

Zeynep nerden cikti ya bir Zeynebimiz eksikti ! Zeynep nerden geldiysen oraya gir canim . Kuzey Cemre askina kimse engel olamayacak ikisi deliler gibi birbirlerine asik buda bir gercek.

Foreverr Cemre Kuzey

hulya 16 Mayıs 2012

kuzey cemreye asik ve cemre kuzeye

serenay 16 Mayıs 2012

zeynep ve kuzey aşkı için izliyoruz

sevil 20 Mayıs 2012

zeynepi tabi ki de seceçek ..

Barış 20 Mayıs 2012

Tabiki Zeynep’i seçmeli.Hem fizik olarak hem güzellik olarak hem de düşünce olarak Kuzey’e en çok Zeynep yakışır.Ayrıca Zeynep’in(Merve Boluğur’un) fanı çok yüksek.

Zainab 21 Mayıs 2012

Arabs like Zainab

Zainab 21 Mayıs 2012

Zainab

ayşe 28 Mayıs 2012

tabi ki zeynep

Göksu 09 Haziran 2012

Tabiiki Cemre.. Zepnepte kim oluyor!!

eliffff 22 Aralık 2012

zeynep&kuzey
cemre daha cok tutulmaya basladi ama ben yinede zeynep diyorum sonunda kuzey zeynepe asik olck

ferhat 19 Şubat 2013

tabiki CEMREEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

GÜLTEN 19 Şubat 2013

cemre tabikiiiiiiiii..herkes te cemre diyor

murat 19 Şubat 2013

CEMREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VE KUZEYYYYYYYYYYYYYYYY

banu 19 Şubat 2013

CEMRE !!!!!

ferhat 19 Şubat 2013

cemreee

eli 23 Şubat 2013

tabikide cemre kiz iyi oyuncu ,zeynepte nevar hersey dis guzellik degildirki zeynepte guzel degil dracula oynasin o walking dead dizisine gider bak..cemrede guzel bi kiz bana gore daha gercekci tabikide cemre…zeynepi sevenler eminim onun gibiler o kisilikte olmasalar zeynebi tutmazlarda bu boyle kasar cok ,onun icin cemre islerine gelmiyor allahin koyunlarinin iclerinde orospuluk var gercekten boyle…
ondan zeynep diyorlarnkici zeynepten guzel boya kupu orospu cemrede duzgun makyas yok..hasetliginden oroypular ibneler cemreyi kotuluyor cunku buzuk olduklari icin azcik delikanli olun serefsizler ..zeynep babanizla akrabanizlamida yatiyor cemreyi kotuluyorsunuz,,,sizin gibiler cocugu bile halleder serefsiz kani bozuk kopekler..ananizin amina girin sizi dunyaya getiren analara sicim sizin gibilerini orataliga saldigi icin du ya bundan bukadar kotu

rustucan 12 Mart 2013

Tabıkıde zeynep hem fızık hemde akıl cemre hem fızık cok kotu hem fanı yok zeynep her zaman daha akıllııı tabıkıde zeynepp

sema 12 Mart 2013

Tabıkıde zeynepp bu sorumu zeynep cok guzel kuzeyle cok yakısıyorlar dızıyı tek zeynep ıcın ızlıyorum bence zeynep her kızın ornek alması gereken cok guzel bır kız ıhsallah kuzey zeynebı. Secer

meral 16 Mart 2013

tabikide zeynep bencede semaya katılıyorum ihşallah senaristlerde bizim gibi zeynebi düşünmüştür zeynep her zaman daha güzel akıllı cemre gitsin kendine göre birini bulsun kuzeyle zeynep yakısıyor zeynep dizide bir çok hata yapmıs olabilir ama cemre de abisi ayartıp sonra gitti kardeşini sevdi bence en büyük suç ve ceza cemrenin olmalı kuzey zeynepi ihşallah secerr her zaman zeynep merve bologurun fanı oldukca yüksek

kaçak iddaa siteleri film izle güvenilir casino siteleri bahis siteleri iddaa siteleri Sayfa da94 sorgu var. 2,826 saniyede yüklendi.
bahis siteleri