Seviyor Sevmiyor 7. Bölüm Fragmanı ve Resimleri

Gülümse Yeter 7. Bölüm Fragmanı ve Resimleri

Bugün Hangi Dizi veya Programı İzleyeceksiniz? (27 Ağustos 2016 Cumartesi)

Hayat Sevince Güzel 11. Bölüm Fragmanı ve Resimleri

SBSV Şubat’ta Bitiyor ! Gözünaydın FOX !

Dizi Magazin, Editörden 22 Aralık 2013
3.688 views

Sana-Bir-Sir-Verecegim-3.-Bolum-Fragmani-19-Temmuz

Akıbeti belli olmayan Sana Bir Sır Vereceğim dizisiyle ilgili üzücü haber geldi..

Dizinin Şubat ayında biteceği resmen belli oldu..

Twitter üzerinden dizinin çekimlerinin bittiği duyuruldu..

Bu durumda soru şu..

NEDEN BİTİYOR ?

Buna verilebilecek net bir sebep yok..

Reyting düşüşü..

Yapım maliyeti..

Yazlık diye başlamasından kaynaklanan illa bitecek beklentisi..

Kanal tasarrufu..

Gibi gibi sebepler diyebiliriz..

Her ne olursa olsun..

Hatayı FOX’un kendinde araması gerekiyor..

Bu niye böyle oldu diye ?

Zaten Fatih Harbiye’yi verdin Show’a..

Lale Devri,Çocuklar Duymasın,Umutsuz Ev Kadınları gayet vasat..

Bir Aşk Hikayesi direniyor.. Ama nereye kadar ?

Deniz Yıldızı ile Unutma Beni zaten sıktı ki ne sıktı..

Kanalın en iyisi Karagül..O da uçup gider mi ki bir yerlere ?

E demek ki kanalın düşüşü belli..

Bir de böyle zırt pırt yer değiştirir , tak diye yayından kaldırırsan başarı olmaz tabi..

Sana Bir Sır Vereceğim şimdi FOX ..

Bu şekilde olmaz..

Bu şekilde uymaz..

Bu şekilde izleyen doymaz..

Bu şekilde kasan dolmaz..

Ne yaparsan yap ; elindekilerle bu iş olmaz..

Bilmem anlatabildim mi ?

 

SBSV severlere geçmiş olsun dilerken ; kendilerine sonsuz sevgi ve saygılarımı sunuyorum..

#DirenSBSVSever !

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 

 


Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Yorumlar
  • aytil

    sbsv güneşi beklerken dizisi yüzünden bitti ama güneşi beklerken dizisi final oldu artık günlerce üzülme sırası zeyker hayranlarında ohh olsun onlara

  • zeyker

    bitmesine ne kadar çok sevindim bilemezsiniz fox haklı bence böyle saçmasapan bi diziyi niye programa çıkarsınki hem boşuna masraf aytilciler siz bu dizinin çok mu reyting aldığını zannediyorsunuz

    • eylül gül uçar

      🙁

  • zeyno

    Allahim yarabbim ya o zaman sbsv dizisini hiç başlatmiycakdiniz haklimiyim hakliyim fox un en güzel dizisi sbsv sonra karagül. Offffff ya bari show a veya başka kanala geçseydi…..,

  • Defne

    Sbsv show da baslayacak diyorlar dogru mu

  • burak

    çok güzeldi niye bitti bence bitmesi bir hataydı en güzel yerinde yeniden başka bir kanalda başlamalı bence .

  • kübra

    of neden bitti tamda sevgi bulundu zaten hep böyle güzel flimler biter kötüleride oynar.sbsv biterse bende biterim

  • aytil

    aytil aşkı biterse fox yandı en güzel film oydu

  • aytil

    Bence bu dizi biterse foxda biter

  • aytil

    Bence sen bittin fox aytil aşki biterse foxda biter 🙁

    • kübra

      sana katılıyorum aytilin aşkları biterse foxta biter 🙁

  • aytil

    Bencede bittin fox

  • ceylin

    Ya bn hic telewizyon izlemeyen biriyim sadece bu diziiye baglandm hic degilse aylinle tilki birbirine kawussaydi boyle bitmemeliydi daha senin neyin kaldi kiFOX HA NEYIN KALDIKI

  • berna

    bu cok kotu olduu ama Fox tamamenn kalkacakk cunku artik kimse fox su izlimiycekk SBSV bitii sen de bitinn fox

  • berna

    bu cok kotu olduu ama Fox tamamenn kalkacakk cunku artik kimse fox su izlimiycekk SBSV bitii sen de bitinn

  • nursel

    artık tadı tuzu olan bir dizi izlemicem tv de anlaşılan bir tek bu diziyi izliyordum türklerin yaptığı o da bitti bizim türklerin yaptığı en güzel ve tek fantastik diziydi yazık oldu.

  • Adsız

    Ya fox kadar gerizekalı bi kanal yok. Akıllı olsa o kadar saçma sapan diziyi bitirir, SBSV’yi bitirmezdi. Doktorlar kaç bölüm sürdü? SBSV onu bile hakketmiyor mu ya?

  • nuray..

    gözünüzaydın ihşşalla daha çok düşersiniz

  • ertugrul

    fox izleyenine değer vermiyorki izleyenide fox izlesin… bu dizi kaldırıldığında kesinlikle fox yok, kanalı bile sileceğim.

  • merve

    sbsv veyi bitirince fox tv iyi kim izleyecek acaba eger sbsv biterse ele tutulur bir dizisi bile kalmayacak!!!!!

  • elif su

    Bu dizi biterse foxtabiter lutfeen bitmesin ekinnnn

  • EcE

    Arkadaşlar sbsv asıl birisinin sebebi fox değil.yönetmen senaryoyu yarım bırakmış.fox zaten sbsv yi istemiyormuş aynı zamanda denizin gücü hafıza silmek.ve finalde anlamaz sevgi yani esra ronabar gelebilir.sana bir sır vereceğim dizisi bitiyor ama aylin hayranları üzülmesin yeni film çekiyor demet özdemir ama tilki yani ekin koç o filmde yer almayacak.ben bunları nereden mi biliyorum demet özdemirin yakın arkadaşı Ece yıldız ım…sbsv sen mesaj var tüm hayranlar ini çok seviyor onların yanaklarından opuyoruz demet ve ekin sizlere iletmemi istedi.Aytil hayranları şubatin 12sinde İstanbul sahilde sbsv ailesi gelip tüm hayranlara imzali tişört imzali poster dagiticaklar.bekliyoruz…… Gönderen:sbsv ailesi (ece)

  • melisa

    GÖZÜMÜZ AYDINN BİTİYOR KESİN SAYIN BİR ŞEY BİLMEYEN KENDİNİ AKILLI SANANLAR BİTİYOR NASIL YAŞAYACAKSINIZ BİLMİYORUM AMA MESUDE KATILIYORUM SANA BUNLAR MAAL MAL ŞEYLR YAZIP SEVİYELERİNİN VE ZEKALARININ DÜŞÜŞLERİNİ GÖSTERİYOLAR BİTİYO ÖLÜNNNNN (ZAAAAAAAAAAAAAA)=)

  • buse

    ya bu dizi sakın bitmesinn yoksa foxu asla izlemem yüzüne bile bakmam eğer SBSV biterse o zaman düşüşü görürsünüz siz önce unutma beni deniz yılıdızı umutsuz ev kadınlarını bitirin yaaa am bu dizi bitmesin 🙁

  • melisa

    Bu dizi biterse fox neler kaçırdığını anlayacak şuan kadar izlediğim bütün diziler final yaptı bunlar ne biçim kanallar var ne kötü İnsanlarsınız… Önce krem sonra Yağmurdan kaçarken şimdide Sana bir sır vereceğim ooooooooooooffffffffffffffffff

  • Şiir

    Bu dizi bitti an FOX biter ben bu oyunculari bir arada gormediğim taktirde FOX`u bir daha uzlemem size en az 5 dizi sayabilirim kacirmadan FOX ta izlediğim sbsv biterse ben asla o kanalı izlemem bunu boyle bilin sınıfın hepsi izliyo artık büyük bir izleyici kitlesini kaybettiniz

  • nurseda

    eğer bu dizi biterse başka gençlik dizileri çıkarsa hep tilkiyle aylinin aşkı anlatılsın

  • ceylan

    Ya abi ne reyting dususu ya bu diziyi kim izlemiyo ya yapmahyin ya bitirmeyin ne finali ya final olamaz bu dizi ya ne olur ya bitirmeyin lutfen 🙁 bu dizi biterse fix izlenmez

  • aaammaaaaa

    fox sana bir sır vereceğimle yükseldi şimdi batık durummdaaa alın bitirmayin yyaaaaaaa üüffffff daha izlenmicek kesin fox

  • aaaaaaaaaa

    neden bitiyor bunlar gerçek cevap olamaz hayır türkiyede rekor kırdı fox daha ne ister ? 🙁

  • sudenaz

    fox asla ızlemeyelıım o zaman bundan sonra sizde baska kanalda devan etsenız

  • damla

    eger sbsv yi bitirirseniz reyting dususunu o zaman goreceksiniz buna bile hasret kalicaksiniz ha dusler ve umutlar basliyor diyorsaniz yaniliyorsunuz o da nisana kalmaz biter yaaaaaaaaaaa lutfen bitirmeyin ne yasadilar ki tilay 1 gun mutlu 1 hafta mutsuz bole dizi cekilirmi insanlarin hisleriyle oynamaya ne hakkiniz var

  • ece

    dizi bitmesin yaa 🙁 bu dizi en sevdiğim dizi 🙁

  • tilki aylin aşk

    eğer bu dizi biterse fox da biter bütün geçler bu diziyi izli yordu lütttttttttttttttttttttttttttttttttttfffffffffffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnn bbbbiiiiiiiiiiitttttttttttttttmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeessssssssssiiiiiiiiinnnnnnnnnn

  • tuğçe taş

    ya bence çok saçma finale felan girmemeli zaten daha mutlu olamadılar.Eğer biterse çok üzülürüm herkes üzülür.YAA ANLADIM SEZON FİNALİ YAPSA DÜŞÜNÜN SİZDE SENARYOLARI BU ARADA AMA YAYINDAN KALDIRMAK DA NEYİN NESİ BU KADAR SEVİLEN Bİ DİZİN İÇİN FİNALE SOKMAYIN

  • hakan şeyhanlıoğlu

    fox tv nin reytink kırdığı zaman serhan yavaşın dizileri oluyor ama uzun soluklu proje olsun ve sana bir sır vereceğimi harcadılar

  • nermin

    Bu dizi bierse fox tv nin hiçbir şekiklde izlenmesi soz konuş olamaz bu diziyi bitirmekle çok büyük bir hata yapıyorlar…

    Bu diziyi herkes izliyo poazar akşamları fox tv izlenme rekoru kırıyor bitiremezler…

    • candelarıa molfese

      aynen,

    • katılıyprum

      evet

  • sbsv

    hiç olmassa başka bi kanal alsınn sbsv biterse bizde biterizz nolurr yalvarırım bitmesinnn nolurrr 🙁 🙁 🙁 🙁
    🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 esra ablada girmedi daha diziyee onun hatırına barii nolurr yaaa bbitmesinn 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

  • sbsv

    Ryting düşüşü falan degil bu her pazar tiwwter gündemde sbsv oluyor türkiyede ilk fantastik güzel bir film yaptılar birde tuttu ya fox tv hemen kaldırsınn SBSV bitmesinn noluurrrr 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

  • ışil

    Ya offff bitmesinnnnnnnnnn offfffffff sbsv bitersee biz olüruzzzz:((((((((((((((((((((

  • Zeynep

    SBSV bbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttmmmmmmmeeeeeeesssssssiiiiiiiiiiiinnnnnnnn:[

  • seda

    biz imkansızın da başarıcağını bu diziden öğrendik yorumları okudum mesude herhalde duygusuz bir kız diye düşündüm.
    düşüncelerim içten
    güneşi beklerkende güzel ama sbsv bitsin diye entirika çeviriyorlar.

  • sbsv

    Sbsv biterse bizde biteriz bitti mi hikayemiz

  • cemre

    Abi nasıl bitiyor şakamısınız yaa 🙁 bitemez çünkü biz izliyoruz ve izlemekte istiyoruz yapmayın yaaa Hayalarimizi yıkmayın offf :((((((((((((((((((( :((((((((((

  • Asli

    Fox tv bence batabilir.Özellikle çok sevilen dizisi Yani SBSV dizisi biterse %90i batabilir.Ya SBSV dizisi bitmesssssiiiiiiiinnnnnnnnnnn:(

  • hasret

    DIZI BITMESINNNNN LUTVEN DIZI BITMESIN AYLINDE TILKIYIDE VE DIYER OYUNCULARI DA COK SEVIYORUM AMA BUYUK ABI DENIZ HARIS ONLARDAN NEVRED EDIYORUM NE OLUR dizi devam etsin hic bitmesinnnnn ne olurrrr

    • hasret

      Dizi bitmeeeessssiiiinnnn bakin burdaki herkes dizinin bitmesi istemiyor ama siz tuturmusuniz ki final olucak deyi ya siz anamiyormusunuz biLer diziyi cok seviyorus ve bitmesini hic ama hic istemiyorusssssss lutven dizi bitmesinnnnn

  • fatma

    ya nolur sana bir sır vereceğim finale girmesin yalvarırımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lütfenn o benim canımmm

  • büşra

    bitmesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yaaaaaaaaa çokkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllllllllllllllllll

  • fatma

    Bu dizi bitmesin m guzel oynuyordu ist bu dizi devam etmeliiiiiiii

  • aleyna

    bu kanallar herzaman aynısını yapiyor en sevilen dizileri yayından hemen aliyorlar mesela adını feriha koydum gibi iki kere sezon verdi hemen bitti finalini bile vermediniz bu filmide alin yayındanda içiniz rahatlasın salaklar sizi

  • sbsv

    Peki daha sonra başlıcak mı? Eğer başlamıcaksa bitmesin başka bir kanala alınsın fox tv nin en güzel dizisi fatih harbiye ve sana bir sır vereceğimdi fatih harbiye şhowa alındı sbsv bitemez lütfen bitmesin….

  • İrem serttkaya

    Ya sız fınal yapmayı düşünmeyin napımm her pazar akşam uyuyorum napım yaa bugün nete izledim. Aytil çok güzel oynuyorsunuz ya sakına fınal yapmayın yeter. Bu hafta okul kapanıyor. Bak abi bu diziye erken niye yaptın şimdi saatını değiştir. Ben sana bir sır vereceğimi izlemek zorundayım artık final yapmasını istemiyorum.. Atyilkiyi çok seviyorum bak bunu bil.. Final yapmıyorsun artık bu diziyi çok güzel ama esra ablayla geri dönmesini bekliyoruz ya artık sbsv bitemez ya yeter .s.s 🙁

  • irem

    sen bir sussana yaaaa 🙁 sbsv bitemez

    • df.gkö.

      aynn iremcm bitemez hadi ratingler tavan yapsın sbsv ailesi

  • mesude

    ÇOK MALSINIZ İŞİNİZ GÜCÜNÜZ YOK MU LA SİZZİN BANA DA BİR ŞEY YAZAMAZSINIZ ÇÜNKÜ SALAKSINIZ MİSAFİR SENDE UYDURMA AZ SALLA HERŞEYİ BİLME YAŞ LAR KAÇ SÜPER ZEKALAR ZAAAAAAAAAAAA

    • Hacer

      mesude sen napıyosun yaaaaaa izlamezsen izleme kızım niye bitsin diyosun aklında bi sorun mu var.Nolur SBSV bitmesin noluuuuuuuuuuuuur…

  • misafir

    arkadaşlar dizi bitmiyo fox bu haberleri yalanladı aynı günde aynı saatte fox ekranlarında olacak

    • asfsf

      nereden biliyon .mk final yazıyo körmüsn

  • misafir

    arkadaşlar bende sana bir verceğimi seviyorum dizi bitmedi çünkü başka siteler iyice bakarsanız görürsünüz fox bu habereler yalanladı sana bir sır vereceğim aynı günde aynı saatte fox ekranlarında olacak

  • asya çevik

    bitmesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  • asya çevik

    sana bir sır vereceğim temellimi bitiyor yani yoksa seneye devam edecekmi

  • fulya

    çok izlenen bir dizi nasıl bitiyor inanamıyorum tamam anladık ama bare güzel sona ersin hatta ermesin pazar günleri olmasa başka yani hafta içi olsa izlenir bide pazar günleri izleyemiyorlar çünkü herkes gezmeye falan gidiyorlar onun için bitmesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:(

  • Rüya Coşaner

    Sana sonuna kadar hak veriyorum Leyla çok haklısın. Umutsuz ev kadınları, ÇocuklarDuymasın, unutma beni çok fazlasıktı.Deniz yıldızına gelince de ben izliyorum güzel , bence sıkmadı ama gerekiyorsa BİTSİN yeter ki sana bir sır vereceğim BİTMESİNN fatih harbiye showa geçti, karagü güzel ama ben izlemiyorumSana Bir Sır Vereceğim dizisi balıkesir’in bandırma’nın türkiye’nin ennn güzel dizisi kısacası tüm dizilerin en güzel dizisi. EEE kabul edin en güzel dizi o yalvarırım herkes bir düşünsün. YAŞASIN SANA BİR SIR VERECEĞİM!!!

  • gizem

    eee… tabi reyting düser fox tv sade türkiyede var biz almanyadan i.net’den denk gelirse izliyoruz unutursak oda yok . :'( lütfen almanyadan da ceksin fox tv hic bir diziyi takip edemiyoruz .

  • leyla

    mesude sen ne kadar acimasiz,kotu,insafsiz birisin.git sen ol ya.camaat seni soyuyor.bunu bil.ya nolur sbsv bitmesin yalvariyorummmm.hayatimin aski o benim.nolur allahaskina bitirmeyin.bitersede guzel sonlu bitsin .aylin tilki evlensin sevgi geri donsun kizini bulsun ve mehmetle evlensin.iste boyle bitsin.mesude sen hic turkiyeeye yakismayan bir varliksin.artik adini bile cekemiyorum.onun icin varlik diyorum.sen benim icin bir hicsin varlik.sbsv en guzel diziiiiiiiiiiiii

  • ünzile

    aytil aşkını çokkkk seviyorum nolur bitmesin sana bir sır vereceğim bana göre dünyanın en güzel dizisi cumartesi akşamı olsa daha güzel olur

  • Furkan

    Yaaa nolur bitmesin dizi kanalın içine ettiniz ya güzel dizileri hep bitiriyonuz. ooffff ya bundan sonra pazar günleri ne izlicez ki.. nolur burdan sesleniyorum diziyi bitirmeyin !!!!!!!!!!! 🙁

  • büşra

    ya bitmesin *** eyer biterse aylin ve tilki evlensin sevgi kızını bulup gelsiin hep birlikte gerçek aile gibi bitsin ***

  • hatice

    nolursunuz bitmesin başka kanala gidin sizde

  • burçin

    Lutfen SBSV bitmesin !!!!!!! ayrıca diğer diziler bitmiyoda bizim sevdeğimiz diziler neden bitiyooooo lutfen bizi AYTİLDEN ayırmayınnnnn ALLAH’INIZI seviyosanızzzzzzzzz….

  • su

    ya ben bu filme aşığım lütfen bitirmesinler

  • BİTMESİN

    ne demek bitiyr ya ! böyIe saçmaIık mı 0Iur arkadas bundan daha saran bi dizi mi varmıs neye bitiyrIar ya !

  • berre

    mesude yanına getirme beni fena olcak zaten AYTİLden ayrılıyorum saçını başını yolmiyim

  • NURAWKA

    YA FOX-un en iddali iki dizisinden biri o.
    nasil bitirirler onu pazar gunu tek izlediyim dizi bitirmesinler lutfen

  • tuğbanur

    sana bir sır vereceğim bitmemeli o biterse fox ta güzel dizi kalmaz o çok heyecanlı hem şubatta bitemez doğum günüme ağlayarak girmek istemiyorum lütfen dizi bitmesin ne olur başka bi dizi bitsin ama bu bitmesin.

    • mesude

      salak mısın nesin yaa inşallah biter de hep ağla seni göen yok

  • elif

    allahım sen onlara yardım et dizinin bitmesini istemiyorum aradaşlar yemin ediyorum şubatta biteceğini okurken ağladım

  • GAMZE(SBSV-AYTİL)

    mesude …. sananee biz SBSV ailesi olarak mutluydukk bu diziden başka bi dizi izlemiyorumm SBSV yi seviyorumm hatta aşığımm <3 lütfen bitmesinn !!

    • mesude

      size acıyorum işiniz gücünüz yokmu ya saçmasınız size cevap bile yazmam ama şuna yazıyorum SBSV ailesi ne dir ya kenndini ne sanıon sen hiihhihi aşıksın bitsin sonuna kadar bu kezban dizisi bitsin artık saçmalığın daniskası

  • aylin koç

    biterse ebesini okurum ben onun fox yöneticisin o benim aşkım demet özdemir ekin koç ne olur bitmesin zaten bütü aile pazar gününün olmasını bekliyoruz biterse hayatımın anlamı biter yahu
    (…) (…) (…)

  • TİLAY

    lutfeeeeeeeeeeeeeen bitirmeyin diziyi zaten cok az veriyorsunuz eger bitirirseniz olurum ayin ve tilkiyi gormeden hic gunler gecermi yaaaa nolur bitirmeyin biraz arka sokaklara baksaniza nekadar suredir devam ediyo neden sizde devam etmiyorsunuz tv de su burcudan duydum dizi bitiyo diye hayatim yikildi luuuutfen bitirmeyin

  • merva

    yaaa sevgi gelmeden dizi bitiyoo

  • melisa

    sbsv bitmesin ölürüm n oolur itmesin

  • melisa

    sbsv bitmesin ölürüm n oolur itmesin

  • merve

    lutfenn ne olurr yalvaririmm lutfen bitmesin o dizi benim hayatimin anlami vallahi lutfen bizi aytil den ayirmayin nolurr. lutfen cekimlere devammmmm…. sbsv benim hayatimin anlami nolrur lutfenn

  • MERVE AYTİL GÜNDOĞDU

    YAAAA NOLUR SBSV BİTMESİN SBSV BİTERSE BEN HER PAZAR KİMİN YÜZÜNDEN ANNEMDEN LAF DUYCAM FOX YORUMLARIMIZI OKURSAN SBSV AİLESİNİN DERDİNİ ANLARSIN NOLUR YIKMA AYIRMA BİZİ DEMETTEN EKİNDEN ESRADAN MURATTAN BURAKTAN SU BURCUDAN METEHANDAN DİLAYI SİKTİR ET İPEKTEN BERKTEN BORADAN MELİHDEN YÖNETMENİMİZ FİLİZDEN VE TÜM SET ÇALIŞANLARINDAN AYIRMA BİZİ FOOOOX

    • aylin koç

      noolur beni fox tividen ayırma aylin var tilki var onları bizden ayıracaksanız bari evlenerek ayırttırın ve çoçukları olsun,

  • ebru kaptan

    hayır lütfen o benim hayatımın anlamı bitmesin ne gerkirse yapın başka kanala atın ama lütfen bitmesin

  • meve

    Eğer SBSV cumaya veya cumartesiye alınırsa reytinglerde tekrar birinci olur yada süresi 60 dakika değil 125 dakika veya 100 dakika olsa reytinglerde ilk beşe veya ona girer ve fox RİCA EDİYORUM SBSV 19.30 DA BAŞLAYIP 21.00 DA BİTMESİN 22.45 E KADAR DEVAM ETSİN NOOOLUUUURRRR

  • derya

    neden bitirolarki lale devrini kimse izlemiyor zaten fox ta bitek karagülle sana bir sır vereceğim dizileri izleniyor kanal zaten bir düşüşe uğradı bu iki dizi sayesinde ayağa kalktı lütfen bitirmeyin o dizileri gerçekten çok seviyoruz

  • SBSV ailesinin bir üyesi

    ben bu FOX un taaaaaaa……… NOLUR SBSV BİTMESİN YALVARIYORUM NOLUR ALLAHINI SEWİYOSAN SBSV Yİ bitirme fox tamammı ulan

  • wdwdssdadereds

    ya pazar günü yerine cuma olsa ilk ona girer ozaman cumartesiye alın tavsiye

    • mesude

      akıllılar oh inşallah biter tabbi siz gibi akıllılar oldukça bitmez bide neyin bitip bitmeyeceğine siz karar veremezsiniz hem burada durmam hata baksana buraya (gerizekalılar)dolmuş yazık acımaktan başka bi şey yapamam zaten sana bir sır vereceğim fragmanını ilk gördüğümde dalga geçmiştim kezbanlar FOX doğru yolda inşallah yolundan şaşmaz (amin)

  • ayşenur dmnlr

    ya benim hayat kaynağımı elimden alıyorlar sbsv bitmesinnnnnnnn

    • SBSV ailesinin bir üyesi

      sana katılıyorum Ayşenur resmen fox yaşama sebebimi elimden alıyo

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect. Sayfa da105 sorgu var. 0,460 saniyede yüklendi.