escort balikesir escort bayan eskişehir escort izmit escort bayan tekirdağ escort bayan bursa escort ankara bayan

En Yeni Dizi Magazin Haberleri

Yayında Olan Diziler

Tüm Günlük Diziler Burda

Güncel Dizi Fragmanları

Pis Yedili Yeni Bir Kanala Transfer Olacak

Dizi Magazin 28 Aralık 2012

Sevilen gençlik dizisi “Pis Yedili” Show TV’den ayrılıyor.

İki haftadır tekrar bölümleri yayınlanan “Pis Yedili”yle Show TV’nin  yolları ayrıldı. Yapımcılığını Gani Müjde’nin üstlendiği dizinin hangi kanalda yoluna devam edeceği merakla bekleniyor…

loading...

loading...


Yorumlar
tekirdag escort ankara escort escort samsun escort bursa mugla escort

Yazıya 13 yorum yapılmış.

Mert 28 Aralık 2012

ilk bolumleri fena degildi ama sonradan cok sikici olmaya basladi.Hayat bilgisine benzetmeye calisiyorlar ama olmuyo.

Misafir 28 Aralık 2012

O zamn izleme ayrıca hiçte benzetmeye çalışmıyolar…

selçuk 28 Aralık 2012

lan çok ğüzel pis yedili

Misafir 28 Aralık 2012

Bence çok komik ve eğlenceli bir dizi tamamen gençlere hitap ediyo ben her hafta izliyorum.Hangi kanala geçti?Acaba.

emirhan 28 Aralık 2012

pis yedili tarafı sizi çooook seviyorum
orço “hayranım”
bayram paşalı “hayranım”
tırafosende benim kafadansın dövüşçü”hayranım”
pisi”benim ps çoktü gelde yapta”emindegilim

sizi çoook seviyorum sizin filmirizi bu akşam 4 gözle bekliyorum

hahaha 03 Ocak 2013

pis yedili gerçekten çok güzel bir dizi bütün herkezın hayraıyım

denizli 30 Mart 2013

ya pis yediliyi çooook seviyom hiç bitmesinnn

nergiz 04 Nisan 2013

ya inwallah kanal degistirir….cunki bu filim final olmamali….hic bir arkadaslarimizin pis yedilinin bitmesini istemiyor

Özge 19 Nisan 2013

Yha nolur bitirmeyin çok seviyorum pis yediliyi elçine aşığım resmen ,hee bu arada güney! elçine geri dönn ya da ceyhunla elçin evlensin ::=) Ama nolur bitirmeyim pi yediliye bayılıyom annemler istemiyo izlemeyin diyo ama ben izlicemm!

Pis Yedili 02 Mayıs 2013

Harika bir dizi .. sınıfta ,okulda kime sorsam herkes genellikle izliyor . Ailemle beraber carsamba akşamları televizyona kilitleniyoruz. Lütfen finale girmesin .

zeynep 04 Mayıs 2013

ağlıyoıcam şimdi offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

zeynep 04 Mayıs 2013

kalpten gidiyom her halde
ooooooo

gamze eda ece 17 Ağustos 2013

psi yedili dizisi lütfen bitmesin o diziyi hergün izliyorum ayrıca günde bütün bölümlerinin sevdiğim kısımlarını izliyorum ama çok bağımlısıyım çarşamba günü dizi bitiyor hemen internetin başına oturup hemen o dizini daha 5 dakika önce bitmesine rağmen onu hemen açmaya çalışıyorum ama saat gece 1 sıralarında başlıyor ama kartraf aşkına bayılıyorum arkadaşlarımla beraber bazen 1 bölümünü canlandırıyoruz ve karabiber gibi öfkeliyim sinirliyim esmerim vb yani karabiberin taşıdığı bazı özlliklerini taşıyorum ama gerçektende bağımlıyım binlerce kez izledim hala izliyorum ailem artık kızıyor izlememe ama bence rüzgarla cimbom sevgili olacak anneside evlenmelerine izin verecek çünkü zenginnnn bu arada pazar günü gecesi 12 sularında yeni bölüm fragmanı başlıyor pis yediliyi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

kaçak iddaa siteleri film izle güvenilir casino siteleri bahis siteleri iddaa siteleri Sayfa da88 sorgu var. 3,509 saniyede yüklendi.
bahis siteleri