Gülümse Yeter Bu Gece Final Yapıyor

16 Ocak 2017 Pazartesi Reytingleri (TNS)

İstanbullu Gelin Dizisine 4 Oyuncu Daha Dahil Oldu

Bugün Hangi Dizi Veya Programı İzleyeceksiniz? (6 Ocak 2017 Cuma)

Kenan İmirzalıoğlu, Murat Yıldırım, Fahriye Evcen ve Cansu Dere Bu Dizide Buluştu

Dizi Magazin, Editörden 11 Mart 2016
11.716 views

Kadroya bak: Kenan İmirzalıoğlu, Murat Yıldırım, Fahriye Evcen, Cansu Dere, Çetin Tekindor ve Fatma Girik. Ateş ve Barut dizisi çok şey vaad ediyor.

İlk gördüğümde küçük dilimi yuttum. Aklımdan geçen düşünce aynen şuydu…

“Böyle bir kadro olabilir mi? Fahriye ve Kenan aynı dizide olacak haberleri geldi. Doğru, Ay Yapım çekecek ama dizinin adı sanı belli değildi ki! Dönem dizisi denmişti o kadar.

Peki Murat Yıldırım nereden çıktı? Hele ki Gecenin Kraliçesi daha devam ederken; bitmeden mi anlaştı hemen? Hey Maşşallah!

Fatma Girik ve Çetin Tekindor da mı var? Ballı kaymak yani. Üstüne birde kendini özlettiren bir adet Cansu Dere.

Üç dizilik oyuncuyu bir diziye sığdırmak… Kerem Deren gerçekten iyi bir hikaye yazmış demek ki; bu isimleri bir araya geldiğine göre. Yönetmende Uluç Bayraktar demek… Hmmm! 2017 Ezel tadında geçecek anlaşılan…

Dizi adı biraz fazla klişe ama… Ateş ve Barut.. ama hikayeye paralel ise neden olmasın? “

Gel gör ki beni heyecandan dört köşe eden bu afişi derinlemesine incelediğimde fake olduğunu anladım. Hem dizinin kendisi, hemde kadro fake. Yani böyle bir dizi çekilmeyecek. Ama takdir etmek lazım hazırlayan arkadaşı; başarılı bir grafik çalışması ile oyuncuların fan kitlesini çoşturmuş.

Aslında bu tip fake yönlendirmelere karşı değilim. Geçmiş yıllarda sanal platforma bir araya gelen bir çok isim sonrasında yapımcıların, belki de izleyenlerin çalışmalarını görüp onları bir araya getirmesi bundan olabilir.

CdNrso8XEAAnryi

Mesela Tuba Büyüküstün ve Engin Akyürek, Bergüzar Korel ve Kenan İmirzalıoğlu, Fahriye Evcen ve Burak Özçivit dizilerde bir araya gelmeden önce çok çok önceleri fanlarının gayretleri sonucunda bir çok grafik çalışmasında bir araya gelmişlerdi bile. Hal böyle olunca kağıt üzerinde güzel duran bir tablo yapımcıların işini kolaylaştıracaktır.

Hele ki Türk  dizi sektörümüze  çöreklenen Kore ve Hint dizi hakimiyetini ortadan kaldıracaksa bu tip kadrolar hayal olmamalı. Bu muhteşem kadronun önüne geçecek yegane şey senaryo ve hikaye olmalıdır. Ona eğildikleri sürece bu kadroyu bir araya getirmek hayal değil gerçek olacaktır. Ama Kore’den devşirilmiş bir hikaye ile bu isimlerin ancak çeyreğini bir araya getirirsiniz.

loading...


Yorumlar
  • mehmetcan

    bende bu kadroda olmak istiyorummmmmmmmmmmmm fena bir kadro umarım yalan değildir

  • mehmetcan

    Çetin Tekindor ve fatma girik eş rolü oynacaklar murat yıldırım kenan imirzalığlu arkadaş rolü yada kardeş rolü oynayacaklar cansu fahriye arkadaş rolü fahriye kenan aşık olacak ve araya murat giriyor ve cansu kenan aşık olacak kesin böyle olacak ama dostluk hikayesi diyor ezel gibi dizi olacak galiba kampanya yapalım 2017 olmasın eylül olsun

  • mehmetcan

    nolur 2017 olmasın yaaaaaaaaaaaaaa heyecanda öleceğim

  • mehmetcan

    fenaaaaaaaaaaaaaaaa fena bu nasıl kadro güçlü kadrolar var fatma girik çetin tekindir süper 2017 olmasın yaaaaaaaaa

  • engin

    Bu nasıl kadro böyle fena fena

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect. Sayfa da88 sorgu var. 0,560 saniyede yüklendi.