Kara Sevda 66. Bölüm Resimleri ve Fragmanı

‘SÖZ’den ‘Mehmetçik Vakfı’ yararına anlamlı destek

Anne 25. Bölüm Resimleri ve Fragmanı

Bir Demet Muhabbet Baba Sahnede

Fatih Harbiye Dizisi – Show Tv

Dizi Arşivi, Diziler 27 Kasım 2014
21.211 views

Fatih Harbiye 49. Bölümü ile 30 Kasım 2014 Pazar Saat 22.30’da Show Tv’de
Sezon: 2

Ekranların sevilen dizisi ‘Fatih Harbiye’, sürprizlerle dolu yeni bölümüyle Pazar akşamıShow TV’de izleyicileri ekrana kilitleyecek.

Yapımcılığını Koliba Film’in üstlendiği Fatih Harbiye’nin yeni bölümünde; Macit, Kerim’in ölümüyle ilgili annesinin kendisinden bazı geçekleri sakladığını öğrenmiştir.  İnci’ye çok kızgın olan Macit bu gerçekleri öğrenmeye kararlıdır. Macit sırların izini sürerken Nadir, İnci’ye hiç ummadığı bir teklifte bulunur. İnci, Macit’i kaybetmemek için bu teklifi kabul edecek midir?

Neriman ise, Kerim’in ölümü ve bıraktığı büyük borçlar nedeniyle çok zor günler geçiren Macit’in yüzünü güldürmek için bir plan yapar. Bu kez sevgilisine sürpriz yapan taraf Neriman olacaktır. Bu büyük sürpriz sonrası Macit mutluluklarını ertelememeye karar verir. Acaba Faiz verdiği sözü tutup Neriman ve Macit’in evlenmesine rıza gösterecek midir?

Fatih Harbiye yeni bölümüyle, Pazar akşamı saat 22.30’da  Show TV’de!

Fatih Harbiye 49. Bölüm Fragmanı İçin Tıklayınız

Fatih Harbiye’nin Günü Değişti !

Kadir Doğulu ve Neslihan Atagül

Kadir Doğulu ve Neslihan Atagül

Show’un başına dert olmaya başlayan Fatih Harbiye’ye ilk müdahale geldi.

Haftalardır düşüşte olan ve geçtiğimiz günlerde ”final yapacağı” konuşulan dizinin son bölümü yükseliş yaşamayınca müdahale kaçınılmaz oldu.

Fatih Harbiye bundan böyle cumartesi yerine pazar akşamları yayınlanacak.

Kiraz Mevsimi,Güllerin Savaşı gibi rakiplere karşı dayanamayan dizinin ; O Hayat Benim,Küçük Gelin,Urfalıyam Ezelden,Gönül İşleri,Yetenek Sizsiniz Türkiye gibi rakiplere karşı nasıl dayanacağı merak konusu.

Ölüm grubuna düştü desek yeri yani.

Güldür Güldür Show’un tekrar bölümlerinin reytingleri yeterli sayılabilir, Fatih Harbiye ona yakın bir izlenme yakalayamazsa durum vahim.

İnşallah yanılırım.

Fatih Harbiye pazar 20.00’de yeni bölümüyle Show TV’de !

Anıl Koldaş

Fatih Harbiye Oyuncularından Güç Gösterisi

Kadir Doğulu ve Neslihan Atagül

Kadir Doğulu ve Neslihan Atagül

Kadir Doğulu ve Neslihan Atagül ayrılmaz ikili!

Kadir Doğulu ve Neslihan Atagül’ün ‘Fatih Harbiye’ dizisinde başlayan aşkları tam gaz ilerliyor.

Atagül, Kadir Doğulu’nun abisi stil danışmanı Kemal Doğulu’nun doğum gününde sevgilisinin annesiyle de tanıştı.

Çift spor salonunda bile ayrılmıyor.

Fatih Harbiye Reyting Kurbanı Olur Mu ?

Kadir Doğulu

Kadir Doğulu

Ah Neriman‘ın da yayından kalkmasıyla 7 günlük haftada yalnızca 2 dizisi bulunan Show TV’nin bu saatten sonra yapacağı hamleleri merak ediyoruz.

Neden ?

Geçtiğimiz sene FOX’tan transfer edilen Fatih Harbiye çok bariz bir düşüş içinde.

Hikayesinin durgunluğu bir yana,izleyici kitlesinin bir kısmını Kiraz Mevsimi‘ne kaptıran dizinin rakipleri de bir bir ekrandan ayrılmak zorunda kalıyor.Bugünün Saraylısı bu duruma bir örnek sayılabilir.

Neriman ile Macit’in durumu izleyiciyi sıkmaya başladı.Şahika’nın ve Pelin’in fettanlıkları ile Fahriye’nin saflıkları arasında sürüklenen Neriman’ın gelgitli hayatı izleyiciye sabredilebilir gelmiyor sanırım artık.

Dizi geçtiğimiz hafta TOTAL grubunda 11. ABde 19. ABC’de 15.oldu. Dizinin 27 Eylül’de yayınlanan 42.bölümü TOTALde 11. ABde 10.olmuştu.AB grubunda bir haftada yaşanan 9 sıralık düşüşün önüne geçmek için müdahale yapmak gerektiğini görmemek için kör olmak gerekiyor.

Dizinin bir anda ilk 5’e geri dönmesini beklemek büyük hata olur. Dolayısıyla dizi bu koşullarda ilk 10 içinde yer alırsa başarılı saymak gerekiyor.

Aksi takdirde Show’un sabırsız tarafıyla karşılaşmak muhtemel olacaktır.

Ha kendi adıma dizinin ”çat” diye kaldırılması çok mümkün görünmese de ;  bu sezonunun son olacağını düşünüyorum.

Bakalım Show’un bu düşüşe karşı tavrı ne olacak ?

İnşallah sabır olur.

Anıl Koldaş

Fatih Harbiye YAPIMCI : Koliba Film/Ata Türkoğlu

Fatih Harbiye YÖNETMEN: Sadullah Celen

Fatih Harbiye SENARYO: Hayriye Ersöz

Fatih Harbiye OYNAYANLAR: Neslihan Atagül, Kadir Doğulu, Yunus Emre Yıldırımer, Dilara Öztunç, Pınar Dikici, Itır Esen, Özgürcan Çevik, Uğur Demirpehlivan

Fatih Harbiye Yerine Bu Tarz Benim

bu-tarz-benim-ve-fatih-harbiyeFatih Harbiye dizisi bu hafta yayınlanmayacak. Dizinin geçen hafta ki tekrarı 23.15’de ekrana gelecek. Fatih Harbiye yerine bu hafta sonu Bu Tarz Benim yarışmasının eleme bölümü yayınlanacak. Bu aynı zamanda bir deneme. Şayet program sürpriz bir reyting alırsa Fatih Harbiye dizisi büyük olasılıkla gün ve saat değişikliğine gidebilir.

fatih-harbiye-afis2

Eylül ayında FOX Türkiye’de ekrana gelecek olan Koliba Film imzalı “Fatih Harbiye” dizisinin oyuncu kadrosu netleşti.

Televizyon Dizisi Furkan Söğüt’ün özel haberine göre Peyami Safa’nın ünlü eserinden dizi versiyonu yapılacak olan dizinin başrollerinde, son olarak gençlik dizisi “Pis Yedili”de rol alan yakışıklı oyuncu Kadir Doğulu ve bugüne kadar “Yaprak Dökümü”, “Canım Babam” ve “Hayat Devam Ediyor” gibi başarılı dizilerde rol almış olan güzel oyuncu Neslihan Atagül yer alacak.

“Fatih Harbiye” dizisinin diğer oyuncuları ise; Itır Esen, Ebru Şam, Süeda Çil, Yunus Emre Yıldırımer, Dilara Öztunç, Seda Türkmen, Fırat Topkorur, Özgürcan Çevik, Gökçe Akyıldız, Yusuf Baymaz, Kahraman Sivri ve Özdemir Çiftçioğlu.

loading...

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
loading...


Yorumlar
tekirdag escort ankara escort escort samsun escort bursa mugla escort

Yazıya 63 yorum yapılmış.

cimbom 15 Ağustos 2013

cok guzel

deniz 25 Ağustos 2013

bence filmden çokman hiç ama hiç iyi olmadı lütfen geri gel kadir doğulu

fenerli 25 Ağustos 2013

bence filmden çıkman hiç ama hiç iyi olmadı lütfen geri gel kadir doğulu

eylül 26 Ağustos 2013

Bence çok iyi oldu

kbra 29 Ağustos 2013

ltfen film e geri dön paşa bak paşa diyorum sensiz bu film in tadı çıkmıyor <3

EDA ECE 31 Ağustos 2013

ben pis yedilideki günçiçek. gerçek adım eda ece. beni nasıl terkedersin kadir? 🙂 sen gittiğin için başka birisini aldık. adını feriha koydumdaki ferihanın abisi var ya o işte gerçek adı melih mi ne o işte. oyundaki adı da rüzgar. senin yerine o oynuyo. pis yedili altı kisiye düstü. bizde onu aldık. neyse ya bosver. olmadı izlersin. sanada yeni flminde basarılar dilerim 🙂 he bu arada gitmen iyi olmadı. sen daha iyi oynuyodun ama bu senin kararın sonuçta saygı duymak lazım.

ramazan akkuş 27 Ekim 2013

sen salaksın ya

macit neriman 01 Eylül 2013

çok güzel olmuş macitle neriman birbirlerine:) çok yakışıyor çok da iyi oynuyorlar pisyediliye gelme fatih harbiyede kal:)

beyza 04 Eylül 2013

yakışıyorlar ama pis yedilide daha güzeldi.

selin 08 Eylül 2013

aynen sana katılıyorum canım 🙂

ramazan akkuş 27 Ekim 2013

bencede

elif 01 Eylül 2013

Oyuna geridön güney sensiz hiç tadı çıkmıyo filmin bi an bırakıcağım sandım geri dön

nehir 01 Eylül 2013

fatih harbiye çok güzel bir dizi ilk bölümünü izledim bile

deniz 03 Eylül 2013

bu dizi guzelde pis yedili bunan guzel dizi nolursun lutfen gel kadir yalvariyorum fatih harabiye dizizin dayan dirin pis yedeli qurtarandan sonra basladin

beyza 04 Eylül 2013

bencede hem sen pis yediliden çıkman hiç doğru bişey değil yani biz seni pis yedilide seviyorduk fatih harbiyede değil lütfen geri gel.

deniz 05 Eylül 2013

hayir ben qararimi deqisdirdim kadir gelme lutfen pis yedilideyi Ruzgar(Melih selcuk) daha yaqisiqli qal fatih harabiyede
sen igrencsin daha Ruzgari(melih selcuku)seviyorum artiq obenim askim bitanem hem o ,,adini feriha qoydumda,, da iydi sen qal nneriman qalsin be 3 eylulda hata yaptim

selin 07 Eylül 2013

kızım hem kadir doğulu daha yakışıklı kime sorsan kadir der.hem sanene ister gelir ister kalır her zaman kadirimin kararlarına saygı duyarım hem fatih harbiye dizisine daha iyi olmuş.yani öyle demende gerekmiyor.ne o iğrenç sanane onuda Allah yaratmış…
♥KADİRİM♥YANINDAYIM♥…♥♥

deniz 07 Eylül 2013

selin iti bu benim fikrim senide S……. ben senin cocukun deyilm lafini geri al asil sana ne ben ne yazdim ne yazmadim Kadir kim be RUZGAR daha yakisikli RUZGARI kim yaratmis?

selin 08 Eylül 2013

tamam küfüre gerek yok sadece bu benim düşüncemdi.özür dilerim? sadece düşüncemi söylemek istemiştim.neyse.affettinmi?

yasemin 29 Eylül 2013

valla selin sen hiç konuşma istersen hahahahaaa yazık zavallı

elif 07 Eylül 2013

cok cirkinsin kadirim melih selcuk daha yakisikli be sen kimsin geri donme portakal orda kal neriman kim ya guncicekin yaninda hem selin ne yazmissin ya kizim ben denizin tarafindayim senden hepimiz iymeniyoruz

selin 08 Eylül 2013

tamam arkadaşım özür dilerim. :):)♥♥♥ ben sadece düşüncemi söyledim size nasıl rüzgar yakışıklı geliyorsa banada kadir geliyor herkesin zevki farklıdır.neyse ben yinede özür dilerim arkadaşım.seninde özürümü kabul etceğine inanıyorum.♥♥♥

deniz 09 Eylül 2013

ben ne vaqdan senin arqadasin oluyorum ?

sinem 14 Eylül 2013

bende denizin tarafindayim iyiki kadir ketdi be hem Deniz hayir Rugar benim bitanem askim

hilal 15 Eylül 2013

tencere yuvarlanmis kapagini bulmus macit ve neriman ikinizde cok cirkinsiniz iyiki kadir pis yediliden gitti cunki diziye daha yakisikli biri ruzgar geldiki guncicekle bir birlerine cok yakisiyorlar sen kal o cirkin neriman kalsin

fenerli 29 Eylül 2013

ağzını topla yırtaım………………….. aynaya bakta öyle gel
pis çirkin

hilal 07 Ekim 2013

gel yirt bakalim ben aynaya cooooq iyi bakiyorum ve aynada oz gozeliyimi buluyorum asil sen kendinden danis sayqisiz

cimbom 16 Eylül 2013

pis yedili guzeldi. sen gittikden sonra diziye yenileri geldi amma senin gibi diyiller. nolur geri don. ama fatih harbiyede de oyna muhtesem bisey

zulejha 26 Eylül 2013

Fatih Harbiye nje film shum interesnat me nje rrefim nja nje roman me nje histori dashurije te dhmshme ku dashuria esht kryefjala e romanit

yasemin 29 Eylül 2013

fatih harbiye çok güzel bir dizi her hafta bkıyorum pelinden nefret ediyorum hiçte güzel bir kız değil çok çirkin bence nerimanla şinasi birbrlerine çok yakışıyor bu arada pis yedili çok iğrenç bir dizi hiç geri dönme bu arada ben gül çiçekim diye yalan atmak hadiiiiii o gülçiçekse bende salçayım ozaman hahahhhaaa…….. o yalan öyle atılmaz böyle aılır

yasemin 29 Eylül 2013

fatih harbiye müthiş bir dizi

zeynep 07 Ekim 2013

kadir doğulu bu diziye çok yakıştı.hem twitter paylaşımları da onun bu dizide çok mutlu olduğunu gösteriyor.bence iyi ki bu diziye geldi.potansiyelinin açığa çıkmasını kesinlikle bu dizi sağladı..

hande 09 Ekim 2013

cok igrenc bir dizi neriman ve macitden nefret ediyorum sinasi bile macitden daha yakisikli iyiki macit pis yediliden gitti guncicek gibi dunyalar guzeli bir kizla cirkin macit asla yakismaz macit yalniz ve yalniz o cirkin nerimana yakisir guzeller guzeli gunciceksr yakisiklilar yakisiklisi ruzgara yani melih selcuka yakisir ya eda ece cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook guzel

sari kanarye 09 Ekim 2013

cok sacma bir dizi neriman niye bu kadar cirkin

ebru 04 Kasım 2013

pis yediliden çıkmanız güzel oldu kadir bey burda daha iyi bir oyuncusunuz size başarılar

sari kanarye 08 Kasım 2013

de vallah

erdal erman amasya 10 Kasım 2013

cumartesi gününü iple çekiyorum çünkü yeni bölümünü izlemek için

YAVUZ 12 Kasım 2013

pelin in annesini canlandıran karakterin ismi nedir bilen varsa cevap lütfen

Sonik 23 Kasım 2013

Cok güzel bir dizi.Bayılıyorum bu diziye

jabir411 27 Kasım 2013

iran-azerbaican bolgesinen yaziyorum.pis yedili dizisine ben sadece guncicek ve pasanin son arzilarna catmalari ve evlenmeklerine gore bakiyordum.anlamsiz bir son oldu he ikisinede.

Seyma 02 Aralık 2013

Bence sen kal kadir Abi fatih harbiye ye
Devam

Seyma 02 Aralık 2013

Bence sen kal kadir Abi fatih harbiye ye
Devam

kadir erhan 20 Aralık 2013

ben ce kadir doğulu sen neslihanla yani nerimanla yakışıyonuz ama gerçektende bazıları pis yediliye dönmeni istiyo yanlış olan şu sen eda eceyle dizide bi aşk yaşıyo olabilirsin ama gerçekte olurmu sana kalmış eda ve senle aranızda 11 10 yaş arası sanmam işin içine girersek çocuk olduğunda annesinden 25 yaş araları değil 10 olur yani doğru olmaz doğru olan ise tekşey kadir abicim hayat senin ister 10 yaş büyükle ol ister 10 küçükle ol ister olma ama bekarda kalma çünkü genelde yakışıklı diye bilinenler evlenemediği için kızlar beğenmiyor anlamında olur sakın evlenmemezlik yapma seni öpüyorum …. kadir erhan yazıyo benim abilerimin ismi biri kadir biri erhen sakın unutma kadir abi kalbinin sesini dinle hayranlarının değil … kim olursa olsun <3

sena 27 Aralık 2013

bir kere kadir doğulu neslihan atagül ile birilikte yani dizi aşkı bilmeyene duyurulur

kadir 04 Ocak 2014

çok saçma

FERIDE 07 Şubat 2014

COK SACMA BIR DIZI NEFRET EDIYORUM NERIMAN VE MACIT ZEVKSIZ

sedanur 22 Şubat 2014

amca neden facebook açık değil

aslihan guner 24 Şubat 2014

sacma diyenlerin kendileri sacma.zaten kadir digulu ile neslihan atagul hayatda sevgililer.hem cok yakisiyorlar.

selena 29 Mart 2014

ben macite ve nerimana fahriye baılıom

macit 29 Mart 2014

beni ve arkadaslarımı beyendiğin için tesekkürler

yagmur 11 Nisan 2014

fatih harbiyeyi çok seviyoruz özellikle macit ve nerimanı bir birinize çok yakışıyorsunuz sizi hep izliyoruz izlemeye devam edeceğiz

rehime 13 Nisan 2014

super kino en sevdiyimlerim kinoluranindan biridi

büşra 20 Nisan 2014

herkese sesleniyorum bir diziye bakmayan zaten zevksizdir zevki endinizde buluyosanız zaten siz bitmişsinizdir.

merve 25 Nisan 2014

Neriman ve Macit bence çok yakışıyorlar….

azra 02 Ağustos 2014

Ben Neriman ve Macite hayranim

nur 20 Eylül 2014

Bugün fatih harbiye başlıyor

semos 26 Ekim 2014

su filimin gununu pazar gunu yapin pazar gunu dogru duzgn dimzimi var sanki lutfenn

kamuran 01 Aralık 2014

Dizi nin konusu ve genc oyuncular super basarılı bence show tv nin kendi zafiyeti ve tutarsızlıgını oyunculara mal etmesin

kamuran 01 Aralık 2014

Harka bir dizi show tv hatayı kendinde arasın

havva 06 Aralık 2014

yaa fatih harbiye bitmesin günü saati değişsin istersen 1den 3e yapın gerekirse ödev yapmam izlerim ama lütfeeeen bitmesin

ecrin 07 Aralık 2014

bence fatih harbiye dizisi kaldırılmasın çooooooook güzel bi dizi neslihan atagül ve kadir dogulunun hayranıyım kaldırılmasın

ELİF 08 Aralık 2014

LÜTFEN NOLUR ARTIK BU DİZİYE DEVAM ETSİN NOLUR YOKSA DELİRİCEM NESLİHAN <3 KADİR'İN EN GÜZEL BÖLÜMÜNDE BİTİRDİNİZ YANİ DEVAM ET
SİN

şennur 12 Aralık 2014

Final olmasin yaa

İlginizi Çekebilir
Dayan Yüreğim Dizisi – Fox Tv

Dayan Yüreğim Dizisi – Fox Tv

22 Mart 2017
1.810 views
Kara Sevda Dizisi – Star

Kara Sevda Dizisi – Star

22 Mart 2017
45.667 views
No: 309 Dizisi – Fox Tv

No: 309 Dizisi – Fox Tv

22 Mart 2017
4.740 views
Cesur ve Güzel Dizisi – Star Tv

Cesur ve Güzel Dizisi – Star Tv

22 Mart 2017
16.772 views
Ölene Kadar Dizisi – Atv

Ölene Kadar Dizisi – Atv

22 Mart 2017
2.450 views
Arka Sokaklar Dizisi –  Kanal D

Arka Sokaklar Dizisi – Kanal D

22 Mart 2017
19.130 views
İçerde Dizisi – Show Tv

İçerde Dizisi – Show Tv

17 Mart 2017
14.345 views
Yeni Gelin Dizisi – Show Tv

Yeni Gelin Dizisi – Show Tv

17 Mart 2017
907 views
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect. Sayfa da149 sorgu var. 0,605 saniyede yüklendi.