Fatih Harbiye Dizisi Geceye Damga Vurdu

21 Eylül 2013 Cumartesi, 22:17
fatih harbiye

fatih harbiye4. Bölümü ile ekrana gelen Fatih Harbiye dizisi hem Sbt verilerine göre zirveye oynadı hem de Twitter’da tt olmayı başardı. Kadir Doğulu ve Neslihan Atagül’ün başrolünü paylaştığı Peyami Safa uyarlaması dizide izleyiciler şöyle yorumlar yaptı.

Elanur Yildiz [email protected] 5 dk
Cumartesiyi iple cekicem #FatihHarbiye

ahsen ayaş [email protected]_aya 5 dk
@kadirdogullu #FatihHarbiye DİKKAT Bağımlılık Yapar 🙂

Nur [email protected] 5 dk
super super super!fevkaladenin fevkinde bir dizi yaaa..bayildim #FatihHarbiye

NONER [email protected] 1 dk
Yine çok başarılı bir bölüm izledik. Tüm ekibin emeğine sağlık. @fatihharbiye @yunusluemre @neslihanatagul @kadirdogullu #FatihHarbiye

M. [email protected] 3 dk
bu #FatihHarbiye olmuş bence hemde çok iyi olmuş.

Buse Arslan [email protected] 4 dk
Diziyi yine heyecanlı bitirdiler. Ama fragman süper. 🙂 #FatihHarbiye

BEŞİKTAŞ [email protected] 4 dk
HER HAFTA EN HEYECANLİ YERDE BİTİRİP HAFTAYİ ZOR GETİRMEME SEBEPSİNİZ #FatihHarbiye

GÜL GÖKDEMİR [email protected] 3 dk
Fatih harbiye bitti @kadirdogullu çok güzel bir bölümdü ama pelinin nerimana vurmaya hakkı yoktu… neyse haftayi bekliycz artk heyecanla

Nazik Özkara [email protected] 2 dk
Yetenek sizsinize ne oldu öyle :)) #fatihharbiye alt üst etmiş

M. [email protected] 39 sn
utanmasam sabaha kadar Fatih Harbiye ile ilgili twit atıcam, Allahtan utandım yani :F

özge sağlık [email protected] 1 dk
Fatih harbiye her gün başlasın sıkılmadan hep izlerim

Özlem Özden [email protected] 2 dk
Fatih Harbiye ratingde götürmüş. Diziyi çok beğenmesem de aferim diyorum. Acunun o mal programları sürünsün de

SEMA [email protected] 2 dk
Ben Fatih Harbiye bitmese bolum biraz daha uzasa diye dua ederken,annem bitsede lale devri baslasa diye dua ediyo.Gıcık bildiğin gıcık işte

Serkan Andiç ® [email protected] 3 dk
Aşk, ince ince işlerken gözyaşlarına sarılmak ister kaderin ! #fatihharbiye yine güzel bir bölümdü.

 

Yorum yazın...

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Haberler. Tasarım ve Programlama: Seçkin Talanöz