escort balikesir escort bayan eskişehir escort izmit escort bayan tekirdağ escort bayan bursa escort ankara bayan
yıldırım escort
izmir escort izmir escort izmir escort
ümraniye escort
ataşehir escort
kadıköy escort
kartal escort
ümraniye escort
kadıköy escort
ataşehir escort

Meryem Uzerli Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Dizisinden Kovuldu mu?

“YOL ARKADAŞIM”IN FRAGMANI ÇIKTI!

5 Ekim 2017 Perşembe Reytingleri (TNS)

ALİNA BOZ’DAN VİYOLONSEL SÜRPRİZİ!

Çalıkuşu Dizisinin Saati Değişti

Dizi Magazin 30 Aralık 2013
429 views

çalıkuşuCinayet dizisi salı saat 20.00’de ekrana gelirken Çalıkuşu dizisinde değişkliğe gidildi…

Kanal D’nin başrollerini Fahriye Evcen ve Burak Özçivit’in paylaştıkları sevilen dizisi “Çalıkuşu” da, 7 Ocak Salı gününden itibaren, yeni bölümleri ile artık saat 22.00’de ekrana gelecek.

loading...

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
loading...


Yorumlar
tekirdag escort ankara escort escort samsun escort bursa mugla escort

Yazıya 27 yorum yapılmış.

lakrem 31 Aralık 2013

Yaaa bu Çalıkuşu kanald nin en sevilen iki dizisinden biri. Ne demek, ikinci kuşağa atmak! Hep diyoruz zaten, bu dizi bu kanaldan kurtulsun bir ana önce

gul altun 31 Aralık 2013

Cinayet insani aklina gelen tek sey facia ölüm saat 8 de olmasi nekadar dogru. Calikusu cok guzel bir dizi neden gec saatte alindigini anlamadim merhametide gec saate aldiniz zaten izlemek istiyorum ama cok gec basladigi icin bazen seyredemiyorum

canan 31 Aralık 2013

nasıl geç saate alabiliyorsunuz yaa izlediğimiz tek güzel diziydi. iyi izlemeyiz olur biter artık. bn 1 hafta yeni bölüm bekliyordum. çok üzüldüm cidden

yasemin 31 Aralık 2013

Çok saçma bir karar.izlenilen doğru düzgün dizi yok.boyle kaliteli dizileri nasil bu kadar kolay harciyorsunuz anlayamiyorum.bu kadar gereksiz dizi varken ortalikta çok isabetsiz bir karar alınmış.

çalıkuşu 01 Ocak 2014

çalıkuşunun geç saate alınmaması gerek . nolur 20.00 a geri dönsün bu arda çalıkuşu bitecek deyip duruolar bitmesin 20.00a geri alınsın ne olur izleyemiyorum yoksa…………………………..

Merve 01 Ocak 2014

Kanal d yine sacmalamis istedigi izleyiciyi toplayamadi diye saatini gece alip iyice izleyici kaybetsin yayindan tamamen kalksin bahanesi olsun takdigi bu iste:/umarim baska kanal bu dizinin basarisini gorurde alir

araz 01 Ocak 2014

caliqusu cox gozel dizi.

nuray 01 Ocak 2014

men azerbaycandan lutven caliqusu dizisini yayindan qaldirmayin.kanal D-ye bu dizi ucun baxiram.saatinida deyismeyin bizde daha gec olur.

zeynep 02 Ocak 2014

Ya ne kadar sacma çalıkuşu gibi bir dizi o saate alinirmi bence kanal d nin en güzel dizisi hatta izlediğim tek dizi eski saati bence çok güzeldi saçmalık ya.

zeynep 02 Ocak 2014

Lütfen çalıkuşu bitmesin lütfen

nevin 04 Ocak 2014

son zamanların en güzel dizilerinden bir tanesi lütfen kaldırılmasın biz bütün işlerimizi bile çalıkuşu saatine ayarlıyoruz salı günlerimizin vazgeçilmezi…. saati de eskisi gibi olsun umarım dikkate alırsınız tesekkür ederiz…

seva 04 Ocak 2014

Azerbaycanda çox sevilir çalıquşu dizisi. Ne olar saatını deyişmeyin bizde gec olur, baxa bilmirik.Men kanal D ye bu diziye göre baxıram.

ozge 04 Ocak 2014

ne sacma!!! en sevdigimiz dizi nasil o saate alinabilir…dizinin gelecegi adina yanlis bi karar bence hemen degistirilmeli…

volkan 05 Ocak 2014

bu kadar kalıtelı ve güzel diziyi neden bu saate alıyorsunuz lütfen eski saate alınmasını ıstıyoruz ????

ahmet 06 Ocak 2014

bu nasıl bir saçmalık eski saatine geri alın

özge 07 Ocak 2014

bu güzel diziyi severek izliyoruz lütfen eski saate alınsınn!

selen 08 Ocak 2014

Salı günlerimizin vazgeçilmesi Çalıkuşu.İzlemeye doyamadığımız harika, masalsı bir aşk hikayesi.Yayın saati değişmemeliydi.Çünkü yeni dizi ikinci kuşakta yayınlanmaya daha müsait.Ama kanal d bir numara olmaya takmış, dizi harcamakta üstüne yok bu sezon.Olmadı başka kanala geçsin Çalıkuşu’muz ama yeter ki bitmesin.

neriman 14 Ocak 2014

kanal d den nefret ediyoru sadece bu diziyi izliyordum şimdi onuda elimizden aldılar.dizi yapımcıları derhal bu kanaldan ayrısın

gs 21 Ocak 2014

saçmalık bu ya. çalıkuşu süper dizi..

Adalet 24 Ocak 2014

Çalıkuşu’nun tekrarını seyretmek için dahi uykusuz kalmaya değer.

ipek 26 Ocak 2014

saat 22.00 a neden aldınız reytingleri daha da düşürmek için mi bi dizim vardı onunda içine ettiniz ben bu diziyi çok seviyorum eğer biterse bir daha kanal d izlemem

eylül 18 Şubat 2014

çalıkusu çok sevilen bir dizi. benim de en bi sevdiğim dizi. saat 22.00 da izlemek zorunda kalıyorum cunku çok güzel. okulum var. sabah kalkmam zor oluyor. lütfen yine salı günü ve 20.00 da olsun. VE LÜTFEN ÇALIKUŞU BİTMESİN LÜTFEN. DOUBLE EN Bİ SEVDİĞİM DİZİ LÜTFEn

eylül 18 Şubat 2014

çalıkusu çok sevilen bir dizi. benim de en bi sevdiğim dizi. saat 22.00 da izlemek zorunda kalıyorum cunku çok güzel. okulum var. sabah kalkmam zor oluyor. lütfen yine salı günü ve 20.00 da olsun. VE LÜTFEN ÇALIKUŞU BİTMESİN LÜTFEN. DOUBLE EN Bİ SEVDİĞİM DİZİ LÜTFEEN .

eylül 18 Şubat 2014

çalıkusu çok sevilen bir dizi. benim de en bi sevdiğim dizi. saat 22.00 da izlemek zorunda kalıyorum cunku çok güzel. okulum var. sabah kalkmam zor oluyor. lütfen yine salı günü ve 20.00 da olsun. VE LÜTFEN ÇALIKUŞU BİTMESİN LÜTFEN. DOUBLE EN Bİ SEVDİĞİM DİZİ LÜTFEEN .

eylül 18 Şubat 2014

çalıkusu çok sevilen bir dizi. benim de en bi sevdiğim dizi. saat 22.00 da izlemek zorunda kalıyorum cunku çok güzel. okulum var. sabah kalkmam zor oluyor. lütfen yine salı günü ve 20.00 da olsun. VE LÜTFEN ÇALIKUŞU BİTMESİN LÜTFEN. DOUBLE EN Bİ SEVDİĞİM DİZİ LÜTFEn

Serap 21 Şubat 2014

Kesinlikle bu diziyi kaldırırlarsa Kanald izlemeyeceğiz

Ahmet 21 Şubat 2014

Böyle kaliteli ve sürükleyici bir dizinin saati ve yayın günü ile oynanmasın. En kısa sürede hata yapıldığının farkedilmesini bekliyoruz.Calıkusunu çok beğeniyoruz

Sayfa da115 sorgu var. 1,313 saniyede yüklendi.